Η υπο-μάρκα Denza της BYD και της Mercedes, διαθέτει ένα ηλεκτρικό shooting brake στο δρόμο και διαθέτει πολυτελή χαρακτηριστικά, με συνδυασμένη ισχύ 952 ίππων από τρεις ηλεκτροκινητήρες.
Αυτό το πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο απευθύνεται ακριβώς σε οχήματα όπως η Porsche Taycan Cross Turismo και η Panamera Cross Turismo, και παρόλο που μπορεί να μην έχει την ίδια κομψή εμφάνιση, δεν είναι ούτε άσχημο.
Η Denza ιδρύθηκε αρχικά το 2010 τόσο από την BYD όσο και από τη Mercedes ως κοινοπραξία 50/50 μέχρι το 2022, όταν η Mercedes μείωσε το μερίδιό της στο 10%.
Όπως συμβαίνει με όλα τα μοντέλα που κυκλοφορούν στην Κίνα, η κυβέρνηση επιβάλλει τη δημοσίευση ορισμένων πληροφοριών απόδοσης, διαστάσεων και εμφάνισης στο κινεζικό Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφορικής (MIIT).
Προφανώς, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν αγαπούν πολύ τη διαδικασία, αλλά τους επιτρέπει να δημιουργήσουν προσδοκία για την πλήρη αποκάλυψη.
Τι γνωρίζουμε για το Z9 GT
Οι εντυπωσιακές συνδυασμένες επιδόσεις του οχήματος προέρχονται από τρεις ηλεκτροκινητήρες, με έναν κινητήρα 308 ίππων μπροστά και δύο κινητήρες 322 ίππων πίσω.
Με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη τελική ταχύτητα στα 240 χλμ/ώρα, θα είναι σίγουρα ένας πύραυλος και θα έχει την Porsche Taycan Turbo S Cross Turismo απο κοντά, χάρη στη λειτουργία overboost. Ωστόσο, η Στουτγάρδη έχει ήδη τον τελευταίο λόγο με το Taycan Turbo GT των 1.092 ίππων .
Εκτός από την ισχύ, η Z9 GT είναι επίσης απλώς μεγαλύτερη από κάθε άποψη από την Porsche, όντας μακρύτερη, φαρδύτερη και ψηλότερη και με μεγαλύτερο μεταξόνιο. Το Z9 είναι επίσης πολύ βαρύ, καθώς ζυγίζει 2.875 κιλά, σε αντίθεση με τα 2.357 κιλά της Porsche.
Αυτό είναι πιθανότατα χάρη στο τεράστιο πακέτο μπαταριών του οχήματος, που παρέχεται από το τμήμα μπαταριών FinDreams της BYD.
Η εταιρεία θέλει αυτό το όχημα να έχει την αυτονομία, για να ανταγωνιστεί οχήματα όπως το Zeekr 001, αλλά αυτό έχει κόστος βάρους και σημαίνει ότι είναι πιο πιθανό να είναι ένα οικογενειακό μεταφορικό όχημα υψηλών επιδόσεων, παρά ένα σπορ αυτοκίνητο.
Άλλα επιβεβαιωμένα χαρακτηριστικά είναι η πανοραμική ηλιοροφή, το LiDar, μια ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αεροτομή, ο φωτισμός LED ολόγυρα, οι εξωτερικές πινελιές από ανθρακονήματα και οι κάμερες HD που αντικαθιστούν τους καθρέφτες οπισθοπορείας.
Θα μπορούσε να εξαχθεί και στις ΗΠΑ;
Πριν από αυτήν την αποκάλυψη που διέρρευσε, η Denza είχε βρεθεί να δοκιμάζει το καμουφλαρισμένο Z9 GT στην Ευρώπη, ακόμη και να το φωτογραφίζει δίπλα σε μια Porsche Panamera και μια Ferrari GTC4Lusso, βάζοντας τα απευθείας στο στόχαστρο της.
Η εταιρεία στοχεύει να εισέλθει στην αγορά της Ευρώπης εντός του επόμενου έτους, καθιστώντας την πιθανότητα ενός ντεμπούτου στις ΗΠΑ πολύ πιο πιθανή, δεδομένου του τι έχει ήδη σχεδιάσει η Zeekr.
Η Zeekr είναι μια υπο-μάρκα Geely που κυκλοφόρησε τον περασμένο χρόνο, αποκαλύπτοντας όλο και περισσότερες τρελές λεπτομέρειες σχετικά με το 001.
Αυτό το στεισον EV υψηλών επιδόσεων μπορεί να υπερηφανεύεται για έως και 1.265 ίππους στην επένδυση FR υψηλών επιδόσεων, ενώ μπορούν να ταξιδεύουν 621 μίλια με φόρτιση με μπαταρία από την CATL.
Μόλις πριν από λίγους μήνες, η εταιρεία αποκάλυψε επίσης ένα εντελώς νέο sedan που προσφέρει 636 ίππους και 540 μίλια αυτονομίας στην CES Las Vegas.
Η εταιρεία σχεδιάζει να φέρει τα προϊόντα της στις ΗΠΑ από το 2025 και αν το Zeekr μπορεί να το κάνει, δεν καταλαβαίνουμε γιατί η Denza δεν μπορεί.
Η εταιρεία έχει δείξει την επιθυμία της να ανταγωνιστεί πολλά μοντέλα που είναι ήδη διαθέσιμα στις Ηνωμένες Πολιτείες και έχει ήδη επιβεβαιωθεί ότι το Z9 GT θα γίνει παγκόσμιο.
Πηγή: CARBUZZ