Σχεδόν 60 χρόνια αφ’ότου κυκλοφόρησε η αρχική 190SL το 1963, η Mercedes-Benz έχει τοποθετήσει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα κάτω από το καπό του πιο εμβληματικού σπορ αυτοκινήτου της, την Mercedes-AMG SL43.
Μετά την αποκάλυψη δύο παραλλαγών με κινητήρα V8, η Mercedes SL-AMG, έκανε την χρονιά που πέρασε το ντεπούτο της, με μια έκδοση υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα 2 λίτρων.
Περιστρεφόμενος για να κάθεται κατά μήκος και να κινεί τους πίσω τροχούς, συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων πολλαπλού συμπλέκτη εννέα σχέσεων. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας «M139» αποδίδει 380 PS και 48 κιλά ροπής.
Ηλεκτρικός κινητήρας απο F1
Το SL43, είναι το πρώτο αυτοκίνητο δρόμου με τη νέα τεχνολογία ηλεκτρικού turbo της Mercedes-AMG, που προέρχεται από τα μονοθέσια της Formula 1, που τοποθετεί έναν ηλεκτρικό κινητήρα ανάμεσα στους δύο τροχούς του στροβιλοσυμπιεστή, επιτρέποντάς του να περιστρέφει το turbo περισσότερο, όταν δεν υπάρχει αρκετό γκάζι απο τα καυσαέρια.
Η Mercedes-AMG λέει ότι αυτό το σύστημα εξασφαλίζει «συνεχή άμεση απόκριση», καθώς «ακόμα και όταν ο οδηγός κατεβάζει το πόδι του από το γκάζι ή πατάει τα φρένα, η τεχνολογία του ηλεκτρικού στροβιλοσυμπιεστή είναι σε θέση να διατηρεί την πίεση υπερπλήρωσης ανά πάσα στιγμή».
Ο ηλεκτρικός στροβιλοσυμπιεστής, τροφοδοτείται από ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 volt, το οποίο ενσωματώνει μια μονάδα γεννήτριας εκκίνησης με ιμάντα, ικανή να παρέχει ηλεκτρική ώθηση 10 kW υπό έντονη επιτάχυνση, να επιταχύνει το σύστημα start-stop, ή να σβήνει τον κινητήρα σε χαμηλό φορτίο.
Η Mercedes-AMG δηλώνει χρόνο απο μηδέν έως τα 100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερολέπτα, ένα δευτερόλεπτο πιο αργή από τον turbo V8 των 475 PS, με, τετρακίνηση και με τελική ταχύτητα 275 χλμ./ώρα.
Κράτημα και εμφάνιση
Κάτω από το αμάξωμα, τοποθετείται στάνταρ ανάρτηση με σταθερό ελατήριο από χάλυβα, με εμπρός και πίσω άξονες πολλαπλών συνδέσμων, αν και μπορούν να χρησιμοποιηθούν προσαρμοσμένα αμορτισέρ για επιπλέον σκληρότητα. Τα περισσότερα βασικά εξαρτήματα της ανάρτησης, είναι κατασκευασμένα από σφυρήλατο αλουμίνιο για εξοικονόμηση βάρους.
Οι ζάντες αλουμινίου των 19 ιντσών με ελαστικά 255/45 εμπρός και 285/40, «κρύβουν» μπροστινούς δίσκους φρένων των 390 χιλιοστών με δαγκάνες έξι εμβόλων και πίσω δίσκους των 360 χιλιοστών με δαγκάνες μονού εμβόλου.
Περιλαμβάνονται στάνταρ πέντε λειτουργίες οδήγησης: Slippery, Comfort, Sport, Sport+ και Individual, οι οποίες ποικίλλουν στην παρέμβαση ελέγχου ευστάθειας, το βάρος του τιμονιού και άλλα συστήματα. Μια λειτουργία Race μπορεί να προστεθεί με το προαιρετικό πακέτο AMG Dynamic Plus.
Η διαφοροποίηση του τετρακύλινδρου SL43 από τα στάνταρ μοντέλα, είναι οι ανασχεδιασμένοι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, οι τέσσερις κυκλικές απολήξεις της εξάτμισης και οι στάνταρ ζάντες αλουμινίου των 19 ιντσών, αν και ζάντες 20 ιντσών και 21 ιντσών μπορεί να επιλεγούν προαιρετικά, ώστε να μοιάζουν οπτικά με αυτές των V8.
Πλούσιος εξοπλισμός
Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ένα πακέτο αεροδυναμικής, το οποίο προσθέτει μεγαλύτερες «βυθίσεις» στον μπροστινό και πίσω προφυλακτήρα, έναν μεγαλύτερο πίσω διαχύτη και μια αναβαθμισμένη αναδυόμενη πίσω αεροτομή, που μπορεί να πάρει κλίση στις 26,5 μοίρες, από τις τυπικές 22.
Άλλα στοιχεία της SL43 μεταφέρονται από τα αδέρφια της SL55 και SL63 V8, που σημαίνει ένα πιο άκαμπτο και ελαφρύτερο πλαίσιο αλουμινίου (το οποίο θα μοιραστεί με το επόμενο κουπέ AMG GT), μια οροφή με μαλακή οροφή που αντικαθιστά μια σκληρή οροφή και πολλές εξωτερικές επιλογές πακέτων.
Στο εσωτερικό, το SL43 διατηρεί την οθόνη οργάνων 12,3 ιντσών των SL55 και SL63 και την ανακλινόμενη κεντρική οθόνη αφής 11,9 ιντσών. Τα καθίσματα «Luxury» είναι στάνταρ, με δυνατότητα επιλογής από ψεύτικο δέρμα και ύφασμα Artico, δερματίνη ή δερμάτινη ταπετσαρία νάπα, με προαιρετικά τα μπάκετ καθίσματα της AMG Performance.