Η MG αποκάλυψε το concept EXE181, ένα φουτουριστικό ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο με στοιχεία της Rimac, πριν από το δημόσιο ντεμπούτο του στην έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου . Είναι εμπνευσμένο από το αυτοκίνητο ρεκόρ ταχύτητας ξηράς EX181 που οδηγούσαν οι Stirling Moss και Phil Hill στα τέλη της δεκαετίας του 1950, το οποίο σχεδιάστηκε για βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση.
Η MG ισχυρίζεται ότι ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις 0,181. Για αναφορά, το Volkswagen XL1 υποστήριξε 0,199, ενώ η McLaren Speedtail βαθμολογείται στο 0,278. Στο εσωτερικό, το EXE181 έχει ένα τιμόνι σε στυλ ζυγού, με ενσωματωμένη οθόνη αφής και τίποτα άλλο εκτός αυτού.
Οι εσωτερικές εικόνες υποδηλώνουν ότι το EXE181 έχει τέσσερις κινητήρες – έναν ανά τροχό – αλλά η MG δεν έχει ακόμη δώσει λεπτομέρειες για το κινητήριο σύνολο της. Το γεγονός ότι έχει χρόνο ταχύτητας 0-100 χλμ/ώρα μόλις 1,9 δευτερολέπτων υποδηλώνει ότι έχει περισσότερους από 1000 ίππους, δεδομένου ότι το Rimac Nevera χρειάζεται 1887 ίππους για να πραγματοποιήσει το σπριντ ταυτόχρονα.
Αυτό κάνει το MG ένα από τα ταχύτερα επιταχυνόμενα αυτοκίνητα στον κόσμο. Η ιαπωνική start-up Aspark ισχυρίζεται ότι το υπεραυτοκίνητό της Owl , με τέσσερις κινητήρες και 1985 ίππους, πετυχαίνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 1,72 δευτερόλεπτα.
Η MG δεν έχει ακόμη ανακοινώσει την τελική ταχύτητα για το EXE181, αλλά έγνεψε στην καταγεγραμμένη τελική ταχύτητα του αρχικού EX181 των 400 χλμ/ώρα, σε μια ανάρτηση στο κινεζικό δίκτυο κοινωνικών μέσων Weibo. Αυτό υποδηλώνει ότι σχεδιάζει το νέο αυτοκίνητο να νικήσει άνετα τον πρόγονό του.
Κάνει το δημόσιο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνου αυτής της εβδομάδας και αναμένεται να εμφανιστεί στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood τον Ιούλιο, όπου οι εορτασμοί της εκατονταετηρίδας της MG θα βρίσκονται στο επίκεντρο.