Η κινεζική Dongfeng επέλεξε το Fuorisalone της Εβδομάδας Σχεδίασης του Μιλάνου. για να παρουσιάσει την ευρωπαϊκή προεπισκόπηση της premium μάρκας ηλεκτρικών αυτοκινήτων Voyah. Συγκεκριμένα, η Ιταλία θα είναι η πρώτη αγορά εκτόξευσης, ακολουθούμενη από τη Γερμανία, την Ισπανία και την Πορτογαλία. Η προτεραιότητα που δίνεται στη χώρα, μπορεί να μην είναι τυχαία, αφού ο Κινέζος κατασκευαστής διαπραγματεύεται με την κυβέρνηση για τη δημιουργία εργοταξίου παραγωγής .
Το δωρεάν ηλεκτρικό SUV
Το πρώτο μοντέλο Bev που αποκαλύφθηκε στο ιταλικό κοινό ονομάζεται Free: είναι ένα ηλεκτρικό σπορ βοηθητικό πρόγραμμα εξοπλισμένο με σύστημα μετάδοσης κίνησης δύο κινητήρα 489 HP και 720 Nm, σε συνδυασμό με μπαταρία 106 kWh . Το πορτμπαγκάζ προσφέρει χωρητικότητα 560 λίτρα, στα οποία προστίθενται τα 72 λίτρα του μπροστινού πορτμπαγκάζ, ενώ η καμπίνα επιβατών χαρακτηρίζεται από τρεις οθόνες 12,3″ που αναπτύσσονται οριζόντια μπροστά από τον οδηγό και τον συνοδηγό. Όσον αφορά τις επιδόσεις, αυτό το αυτοκίνητο αγγίζει 200 χλμ/ώρα και επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ/ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα, ενώ η αυτονομία είναι ίση με 500 χλμ στον κύκλο Wltp. Η επαναφόρτιση πραγματοποιείται μέσω ενός wallbox 11 kW (20-80% σε 10 ώρες) ή από τις γρήγορες στήλες 100 kW (10-80% σε 45 λεπτά. Η εταιρεία έχει επιβεβαιώσει την παρουσία πνευματικών αναρτήσεων και ενός πλήρους πακέτου Adas ως στάνταρ, αλλά δεν έχει μιλήσει ακόμη για τιμοκαταλόγους και για να έχουμε μια αναφορά, στην Ελβετία το Free προσφέρεται από 72.250 ευρώ περίπου.
Το ηλεκτρικό μίνι βαν Dream
Παράλληλα με το Free, το 7θέσιο μίνι βαν Voyah Dream εκτίθεται επίσης στο Μιλάνο, μήκους 5,31 μέτρων και μεταξόνιου 3,2 μέτρων. Σύμφωνα με προκαταρκτικές πληροφορίες από την ιστοσελίδα Dongfeng, το Dream προσφέρει ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης διπλού κινητήρα σε δύο εκδόσεις μπαταριών, με αυτονομία έως και 750 χλμ στον κινεζικό κύκλο πιστοποίησης. Σύντομα θα μάθουμε ποια διαμόρφωση θα επιλεγεί για την Ευρώπη.
Στο μέλλον θα υπάρχει και το σεντάν Passion
Στη συνέχεια, η ευρωπαϊκή γκάμα της Voyah θα επεκταθεί με την άφιξη του σπορ σεντάν Passion, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο της στην πλατφόρμα SOA με μπαταρία ημι-στερεής κατάστασης. Με βάση τις πληροφορίες που έχουν ήδη δημοσιευτεί στην κινεζική ιστοσελίδα, το Passion θα προσφέρει μάλλον δυναμικές επιδόσεις, χάρη στον κινητήρα 510 HP και 730 Nm, καθώς και αυτονομία 580 χλμ στον κινεζικό κύκλο CLTC.
Το αυτόνομο concept iCozy
Παράλληλα με το προϊόν της σειράς, η Voyah έφερε και το iCozy concept στο Μιλάνο, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης το 2023. Είναι ένα πρωτότυπο που βασίζεται σε εναλλακτικές πηγές ενέργειας και έχει σχεδιαστεί για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 5: αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχουν χειριστήρια. για να οδηγείτε το αυτοκίνητο, ένα χαρακτηριστικό που κάνει την καμπίνα επιβατών ένα πραγματικό σαλόνι για να θαυμάσετε το τοπίο.
Πηγή: Quattroruote