Μια Ferrari La Ferrari στο «σφυρί»!

Το πρωτότυπο της Ferrari LaFerrari τρίτης φάσης, σε δημοπρασία στο Σιάτλ.

Ακούστε το άρθρο

Ένα πρωτότυπο της Ferrari La Ferrari που είναι εσωτερικά γνωστό ως “F150 Prototipo Preserie PS1” βγήκε σε δημοπρασία στο Σιάτλ της Ουάσιγκτον και το κομμάτι της ιστορίας της Ferrari θα φέρει εύκολα 7ψήφια νούμερα, με λίγο λιγότερο από δύο μέρες να απομένουν. Καταχωρισμένο στο SBX Cars , αυτό το ίσως μοναδικό πρωτότυπο είναι γνωστό ως πρωτότυπο τρίτης φάσης, που σημαίνει ότι είναι πολύ κοντά στις προδιαγραφές παραγωγής, αν και δεν θα είναι ποτέ κατάλληλο για νομική πιστοποίηση οδικής κυκλοφορίας.

Αυτή στην πραγματικότητα φαίνεται να είναι η τρίτη φορά τα τελευταία τρία χρόνια που γίνεται προσπάθεια να δημοπρατηθεί αυτό ακριβώς το όχημα. Αρχικά φαινόταν ότι ήταν μέρος μιας ομάδας πρωτοτύπων LaFerrari για δημοπρασία στην Εβδομάδα Αυτοκινήτου του Μοντερέι 2022, αλλά αυτή η λίστα για αυτό το αυτοκίνητο δεν μπορεί να βρεθεί. Στη συνέχεια, πέρυσι, αυτό το όχημα βγήκε επίσημα σε δημοπρασία για την Εβδομάδα Αυτοκινήτου του Μοντερέι 2023 και δεν κατάφερε να πουληθεί. Αυτή τη φορά, φαίνεται ότι ο πωλητής παίρνει την κατάσταση στα χέρια του με μια ατομική δημοπρασία ελπίζοντας να καταλήξει σε διαφορετικό αποτέλεσμα.

LaFerrari: Όλη απο ανθρακόνημα

Πάνω από μια δεκαετία από το ντεμπούτο της LaFerrari, το μοντέλο εξακολουθεί να είναι τόσο εντυπωσιακό τεχνολογικά και αισθητικά όσο ήταν την ημέρα που του αφαιρέθηκαν οι κουρτίνες, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το hypercar έκανε το ντεμπούτο του με 950 ίππους χάρη στο πρώτο υβριδικό σύστημα που τοποθετήθηκε ποτέ σε όχημα παραγωγής Ferrari, αντλώντας τεχνολογικές εξελίξεις όπως το σύστημα KERS από την ομάδα F1 της μάρκας και παντρεύοντάς το με τον εμβληματικό V12 6,3 λίτρων της εταιρείας.

Χτισμένο γύρω από μια υπερσύγχρονη και πολύ ακριβή μπανιέρα από ανθρακονήματα , το όχημα διέθετε χαμηλότερο ύψος οδήγησης και κέντρο βάρους από τη Ferrari Enzo, επιτρέποντάς του να εκτοξεύεται από 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα στο δρόμο προς 350 χλμ/’ωρα τελική ταχύτητα. Ήταν επίσης η πρώτη Ferrari που σχεδιάστηκε ποτέ εντελώς εσωτερικά χωρίς τη βοήθεια ενός εξωτερικού σχεδιαστικού στούντιο όπως το Pininfarina, δίνοντας τον τόνο για τα υπόλοιπα μοντέλα της Ferrari του 2010, όπως η σύγχρονη SF90 Stradale .

LaFerrai Prototype: An Expensive Museum Piece

Καθώς ήταν ένα τόσο πρωτοποριακό όχημα, η δουλειά για την τελειοποίησή του πήρε χρόνια, με αρκετά πρωτότυπα που δημιουργήθηκαν στην πορεία για να εξαλειφθούν τα ελαττώματα. Καθώς αυτό το όχημα είναι μοντέλο Τρίτης Φάσης, είναι σχεδόν όσο πιο κοντά μπορεί να είναι έτοιμο για παραγωγή, διαθέτοντας το ίδιο αμάξωμα και σύστημα μετάδοσης κίνησης και τα περισσότερα από τα ίδια πολυτελή χαρακτηριστικά με τα μοντέλα παραγωγής, αποκλείοντας μερικές λεπτομέρειες εδώ και εκεί.

Καθώς ήταν ένα δοκιμαστικό mule, διαθέτει επίσης περισσότερα μίλια από οποιαδήποτε LaFerrari που έχετε δει ποτέ στα 10.198 μίλια. Αυτό σημαίνει ότι το εσωτερικό και το εξωτερικό απέχουν πολύ από την τέλεια εικόνα, δείχνοντας μερικές φθαρμένες επιφάνειες που δείχνουν ότι έζησε μια καλή ζωή. Πρέπει επίσης να εκτιμήσετε το ενδιαφέρον σχέδιο βαφής του, το οποίο αποδεικνύει την ημιτελή φύση του. Μοιάζει σχεδόν με μια LaFerrari που φοράει ένα πολύ ωραίο χρώμα σε αντίθεση με μια έκδοση αναπαραγωγής, ειδικά χάρη στα αυτοκόλλητα της Pirelli.  Η τρέχουσα προσφορά είναι 980.000 $.

Πηγή: CARBUZZ

abb_img