Η Buick αποκάλυψε το ανανεωμένο minivan GL8 στην Έκθεση του Πεκίνου με φρέσκο στυλ, νέες πινελιές στο εσωτερικό και την προσθήκη ενός plug-in υβριδικού. Σε αντίθεση με το μοντέλο pre-facelift, το οποίο είχε έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων και 233 ίππων. Το PHEV μπαίνει στη μάχη με συνδυασμένες αποδόσεις 392 ίππων και 428 lb-ft ροπής.
Χάρη στον ηλεκτροκινητήρα και τον υπερτροφοδοτούμενο 1,5- κινητήρας λίτρων. Θυμηθείτε, η GL8 είναι μια βαριά κατασκευή, επομένως η επιτάχυνση δεν είναι ιδιαίτερα γρήγορη, αλλά τα 0-100 που έρχονται σε 7,8 δευτερόλεπτα δεν είναι άσχημα.
Η εταιρεία δεν έχει πει πόσο μεγάλη είναι η μπαταρία, αλλά ισχυρίζεται ότι το πολυτελές μίνι βαν μπορεί να διανύσει 138 χλμ με ισχύ μπαταρίας. Αναφορές από την Κίνα δείχνουν ότι το GL8 PHEV έχει συνδυασμένη αυτονομία 1370 χλμ.
Εξωτερικό στυλ εμπνευσμένο από την αγριόγατα
Το ενημερωμένο GL8 επωφελείται επίσης από μια σειρά από αισθητικές βελτιώσεις. Το μπροστινό μέρος διαθέτει νέους προβολείς, με τα συγκροτήματα σε σχήμα L να δίνουν τη θέση τους για πιο μοντέρνα split φώτα. Με λεπτά DRL τοποθετημένα πάνω από τους προβολείς.
Τα ίχνη του Wildcat EV είναι εμφανή στην πρόσοψη και συνολικά, η GL8 είναι πλέον πιο ευθυγραμμισμένη με την υπόλοιπη σειρά Buick. Τα χαμηλότερα κομμάτια του μπροστινού προφυλακτήρα, έχουν μεγαλύτερη άνθηση χρωμίου, ενώ η μάσκα του ψυγείου είναι ακόμη πιο εμφανής από πριν.
Οι σχεδιαστές δεν μπορούν να κάνουν πολλά με το πλευρικό προφίλ ενός φορτηγού, αλλά η Buick έχει κάνει κάποιες αλλαγές. Με νέες ζάντες 18 ιντσών και ένα συναρπαστικό κομμάτι χρωμίου που μοιάζει με μπαστούνι χόκεϊ. Αυτό είναι πολύ παρόμοιο με την επένδυση της σειράς 7 της γενιάς G11 πριν από το λίφτινγκ. Στρογγυλή πίσω πλευρά, η φωτεινή γραμμή έχει επίσης ενημερωθεί, με μια επιπλέον βουτιά χρωμίου που ρίχνεται για τα καλά.
Η καμπίνα είναι πιο πολυτελής από ποτέ
Οι πιο ουσιαστικές αναθεωρήσεις έχουν πραγματοποιηθεί στην καμπίνα, που είναι αναμφισβήτητα το αποκορύφωμα της GL8. Ο οδηγός και ο συνοδηγός της μπροστινής σειράς επωφελούνται από μια επανασχεδιασμένη καμπύλη οθόνη 30 ιντσών. Παρόμοια με τις οθόνες που εμφανίζονται σε premium προϊόντα GM που διατίθενται.
Η Buick έχει επίσης απλοποιήσει τους αεραγωγούς, επιλέγοντας ένα χωνευτό σχέδιο που καταργεί τους παραδοσιακούς αεραγωγούς. Το συνολικό αποτέλεσμα είναι θετικό και το ταμπλό φαίνεται πιο πολυτελές και premium ως αποτέλεσμα. Οι επιβάτες μπορούν να καθίσουν αναπαυτικά και να απολαύσουν ελαστικές δερμάτινες επενδύσεις Nappa. Αλλά μόνο τα καθίσματα της πρώτης σειράς με θέρμανση και εξαερισμό (ανάλογα με τη ρύθμιση).
Ένα ηχητικό σύστημα οκτώ ηχείων είναι στάνταρ, αλλά είναι επίσης διαθέσιμη μια πιο ισχυρή ρύθμιση 14 ηχείων. Ο ατμοσφαιρικός εσωτερικός φωτισμός 128 χρωμάτων θα κρατήσει τα παιδιά σε δέος. Γεγονός που ελπίζουμε ότι θα τους αποσπάσει την προσοχή από το να ασχοληθούν με τα έξυπνα χειριστήρια στις κάρτες της πόρτας.
Οι VIP συχνά επιλέγουν μινιβαν, λόγω του εσωτερικού χώρου, οπότε η Buick ανταποκρίθηκε ρυθμίζοντας θέσεις VIP και Aviation για τη δεύτερη σειρά. Αυτό εισάγει θέρμανση και ψύξη για όσους κάθονται στη μεσαία σειρά. Ο καθορισμός των καθισμάτων Aviation παρέχει στους επιβάτες λειτουργία μασάζ και ρύθμιση ισχύος.
Πακέτο καθισμάτων VIP που μεταμορφώνει το GL8 από βελούδινο παιδικό μεταφορέα σε λιμουζίνα
Με τα VIP καθίσματα, οι επιβάτες της δεύτερης σειράς λαμβάνουν οθόνη ψυχαγωγίας 15,6 ιντσών και πτυσσόμενα τραπέζια πικνίκ. Η οθόνη είναι συμβατή με smartphone, πράγμα που σημαίνει ότι οι επιβάτες μπορούν να μεταδίδουν ασύρματα περιεχόμενο από τις φορητές συσκευές. Υπάρχει επίσης μια κεντρική κονσόλα με ασύρματο φορτιστή και ψυγείο.
Το πακέτο VIP της Buick μοιάζει με κάτι που θα βρείτε σε ένα αυτοκίνητο 100.000 δολαρίων και οι Κινέζοι πελάτες θέλουν ακριβώς αυτό. Ως στάνταρ, το GL8 δέχεται καθίσματα πάγκου στην πιο πίσω σειρά. Αλλά οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν να έχουν μεμονωμένες καρέκλες VIP οδηγού. Ενώ αυτό μειώνει τη χωρητικότητα των θέσεων σε έξι, επεκτείνει τις ρυθμίσεις θέρμανσης/αερισμού και ισχύος σε όλους τους επιβάτες. Και πάλι, ο απόλυτος χώρος και η άνεση είναι το κλειδί για αυτήν την αγορά.
Εκπληκτικά λογική τιμή
Στο μέτωπο της ασφάλειας, τα GL8 διαθέτουν αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, προσαρμοζόμενο cruise control και πολλά άλλα. Παρά όλα αυτά τα χαρακτηριστικά, η GL8 έχει μια κάπως εύγευστη τιμή, με το βασικό μοντέλο να ξεκινά από 49.700 $ και να φτάνει έως τα 58.000 $. Αυτό δεν είναι φθηνό, αλλά αν σκεφτεί κανείς την πολυτέλεια και την ισχύ που προσφέρεται, το GL8 φαίνεται σαν μια πολύ καλή ευκαιρία.
Πηγή: CARBUZZ