Η MG επιβεβαίωσε ότι το drop-top EV, θα πωλείται με δύο επίπεδα προδιαγραφών. Trophy και GT. Όλα τα Cyberster είναι εξοπλισμένα με μπαταρία 77 kWh και με την ισχύ και την εμβέλεια να ποικίλλουν ανάλογα με τις προδιαγραφές. Το Trophy προσφέρει 335 ίππους και 350 λίβρες ποδών ροπής, αλλά και 0-100 χλμ/ώρα σε 5,0 δευτερόλεπτα.
Αλλά και αυτονομία 508 χλμ. Το GT προσθέτει τετρακίνηση και αυξάνει την ισχύ σε 496 ίππους. Αλλά επίσης και 535 λίβρες πόδια ροπής. Όσο για 0-100 χλμ/ώρα, γίνονται σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα και έχει αυτονομία 445 χλμ.
Κάθε Cyberster διαθέτει προσαρμόσιμες λειτουργίες οδήγησης και ρυθμιζόμενα θερμαινόμενα καθίσματα έξι κατευθύνσεων, θερμαινόμενο τιμόνι και προσαρμόσιμο αναγεννητικό φρενάρισμα στάνταρ.
Άλλος εξοπλισμός περιλαμβάνει φρένα Brembo, ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, οθόνη αφής 10,25 ιντσών, σε συνεργασία με δύο μικρότερες οθόνες 7,0 ιντσών. Αλλα και έλεγχο κλιματισμού διπλής ζώνης, Android Auto, Apple CarPlay, κάμερα στάθμευσης 360 μοιρών και ηχοσύστημα Bose με οκτώ ηχεία.
Το Cyberster διαθέτει πορτμπαγκάζ 249 λίτρων και μπορεί να φορτίσει σε ταχύτητες 150 kW, συμπληρώνοντας την μπαταρία από 10-80% σε 38 λεπτά. Είναι το πρώτο ολοκαίνουργιο σπορ αυτοκίνητο που φέρει το εμβληματικό οκταγωνικό σήμα MG και είναι το πιο ισχυρό που έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα.
Η κινεζική μάρκα ισχυρίζεται ότι θα είναι το πρώτο «προσιτό» EV roadster στον κόσμο. Η ανάγκη μεταφοράς μεγάλης μπαταρίας, αλλά και η συνακόλουθη απαίτηση για μακρύ μεταξόνιο έχει κάνει το Cyberster, πιο κοντά στις κύριες διαστάσεις του στα 4,4 μέτρα.
Φυσικά τα EV είναι πολύ βαρύτερα από τους προκατόχους τους με βενζίνη και το Cyberster θεωρείται ότι γέρνει τη ζυγαριά περίπου στα 1850 κιλά. Άλλα είναι 750 κιλά περισσότερο από το παλιό TF. Το μοντέλο με διπλό κινητήρα προσθέτει περίπου 135 κιλά.
Το roadster, που προς το παρόν θα κατασκευαστεί μόνο ως ανοιχτό διθέσιο με ηλεκτροκίνητη αναδιπλούμενη οροφή. Αλλά θα διαθέτει φαρδιά και ευρύχωρη καμπίνα, βοηθούμενη από την έλλειψη κινητήρα στο ρύγχος. Οι μπαταρίες βρίσκονται στο πλαίσιο με την αρχή του «skateboard».
Όπως και το εξωτερικό του Cyberster, έτσι και τα εσωτερικά σχέδια έχουν τις ρίζες τους στο προηγμένο στούντιο της MG με έδρα το Λονδίνο. Η βελούδινη πρόσοψη, αλλά και τα όργανα επηρεάζονται από τις σύγχρονες τάσεις του gaming και οι πόρτες ψαλιδιού παρέχουν «αίσθηση θεάτρου».
Ο διευθυντής σχεδίασης της MG, Carl Gotham, αναγνωρίζει την αύξηση του μεγέθους, αλλά πιστεύει ότι το αυτοκίνητο το «φοράει» καλά. Δημιουργώντας έτσι, ένα εντελώς νέο είδος roadster. Έτσι αυτό είναι έτοιμο για μια νέα γενιά οδηγών σπορ αυτοκινήτων “.
Αναφέρει ότι ο κύριος στόχος του C είναι να ηγηθεί του σχεδιαστικού στυλ των μελλοντικών μοντέλων MG. Η MG θα συνεχίσει να επικεντρώνεται και σε SUV αλλά και άλλα και έτσι αυτό δεν θα είναι το μοναδικό σπορ αυτοκίνητο της.
Ο εμπορικός διευθυντής της MG στο Ηνωμένο Βασίλειο, Γκάι Πηγουνάκης, δήλωσε στο Autocar. Ότι η εταιρεία έχει «πλημμυρίσει» από αιτήματα από πιθανούς αγοραστές και λέει ότι οι Βρετανοί αντιπρόσωποι της MG είναι εξίσου ενθουσιώδεις.
Το κυνήγι του όγκου δεν είναι η κύρια λειτουργία του Cyberster, ωστόσο, επέμεινε. Αλλά θα είναι πρωτίστως ένα εργαλείο δημιουργίας εικόνων. Αν και «θα μπορούσε να φανταστεί» όγκους στο Ηνωμένο Βασίλειο περίπου 2000 μονάδες ετησίως, όταν η ζήτηση θα διευθετηθεί.
Ο Πηγουνάκης ανέφερε και τη μεγάλη σχέση ποιότητας/τιμής και την εξαιρετική διανομή νέων αυτοκινήτων ως σημαντικά στοιχεία για την επιτυχία της MG. Αλλά θεωρεί ότι η αναγνώριση της μάρκας είναι ένα «κρίσιμο» κομμάτι. Και η ανταπόκριση στα αυτοκίνητα από παλαιότερους αγοραστές ήταν «απολύτως εκπληκτική».
Είπε: «Είναι ξεκάθαρο ότι υπάρχει μια μεγάλη και ενεργή ομάδα αγοραστών που θυμούνται τον ενθουσιασμό και την υπόσχεση του ονόματος MG» Οι πωλήσεις της MG στο Ηνωμένο Βασίλειο έχουν ανθίσει εδώ και χρόνια και το 2022 ξεπέρασαν τις 51.000 μονάδες. Περισσότερο και από πέντε φορές το επίπεδο πριν από πέντε χρόνια.
Πηγή: Autocar