Η ομάδα της DS Automobiles σημείωσε εξαιρετική ομαδική απόδοση στο Monaco E-Prix, με τον Stoffel Vandoorne να πετυχαίνει το πρώτο βάθρο.
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ABB FIA Formula E είχε το περασμένο Σαββατοκύριακο τον πιο διάσημο αγώνα του εφέτος. Το Monaco E-Prix που περίμεναν με ανυπομονησία τόσο οι οδηγοί όσο και οι φίλοι του σπορ. Εκτός από τη γνωστή πρόκληση του να οδηγήσεις ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο μέσα από τα προστατευτικά κιγκλιδώματα της γεμάτης στροφές πίστας-δρόμου μήκους 3,3 χιλιομέτρων, το πριγκιπάτο έχει επίσης μερικές από τις μεγαλύτερες υψομετρικές διαφορές της χρονιάς. Από την ιστορική εκκλησία Sainte-Dévote στο διάσημο καζίνο έως το κατέβασμα προς το λιμάνι και τις στροφές «της πισίνας».
Υπέρλαμπρα με τις μαύρες και χρυσές επετειακές εμφανίσεις «Grand Gala», τα δύο αυτοκίνητα DS E-Tense FE23 έλαμψαν και στα προκριματικά του αγώνα. Έχοντας περάσει στο τελικό στάδιο των «μονομαχιών», ο Stoffel Vandoorne σημείωσε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο συνολικά. Υπογραμμίζοντας την απόδοση των μονοθεσίων του Γάλλου premium κατασκευαστή. Αυτή ήταν η πέμπτη φορά σε οκτώ αγώνες που το ηλεκτροκίνητο μονοθέσιο της DS Automobiles κατέλαβε μια θέση στην πρώτη σειρά της εκκίνησης (grid). Κάτι που έχει κάνει τις περισσότερες φορές από οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή. Ο Jean-Éric Vergne ήταν επίσης στον ίδιο στο ρυθμό στην θρυλική πίστα των Μονεγάσκων, παραμένοντας πέμπτος στην σειρά εκκίνησης.
Ο αγώνας της DS Automobiles στο Μονακό
Ο αγώνας του Stoffel Vandoorne άρχισε πολύ καλά και πήρε το προβάδισμα μέχρι λίγο πριν το αυτοκίνητο ασφαλείας βγει στην πίστα ως συνέπεια ενός ατυχήματος. Έχασε δύο θέσεις με την ενεργοποίηση των προγραμμάτων προσπέρασης αλλά παρέμεινε σταθερά σε θέση για να πάρει το προβάδισμα. Λίγο μπροστά από τον ομόσταυλό του του Jean-Éric Vergne. Οι δύο πρώην πρωταθλητές κατάφεραν ένα τέλειο ομαδικό αγώνα όταν μπήκε στην πίστα για δεύτερη φορά το αυτοκίνητο ασφαλείας. Διαδικασία που επιμήκυνε το σιρκουί κατά δύο γύρους.
Μόλις ο αγώνας συνεχίστηκε, με πέντε γύρους να απομένουν για να ολοκληρωθεί, ο Vandoorne αξιοποίησε στο έπακρο την απόδοσή του για να εξασφαλίσει το πρώτο του βάθρο με την DS Automobiles. Ο JEV, κάτοχος του ρεκόρ με τους περισσότερους βαθμούς στην ιστορία της Formula E, τερμάτισε τέταρτος. Κερδίζοντας πολύ σημαντικούς βαθμούς για το πρωτάθλημα. Συνολικά, ήταν μια εξαιρετική ομαδική προσπάθεια από τον Γάλλο κατασκευαστή.
Επόμενη στάση, το Βερολίνο
Μετά τον όγδοο από τους 16 αγώνες φέτος, ο Jean-Éric Vergne και ο Stoffel Vandoorne είναι έβδομος και ένατος αντίστοιχα στη βαθμολογία των οδηγών. Ενώ η DS Automobiles και η συνεργάτης της Penske Autosport είναι πέμπτοι στην κατάταξη των ομάδων. Oυσιαστικά πολύ κοντά στο βάθρο της προσωρινής κατάταξης των κατασκευαστών.
Μετά τον αγώνα στους δρόμους του Μονακό, η δράση πάει σε έναν άλλο κλασικό χώρο. Tο αεροδρόμιο Tempelhof του Βερολίνου. Πρόκειται για τη 10η φορά που θα γίνει αγώνας του θεσμού στη Γερμανία. Και η Formula E έχει μια νέα διάταξη πίστας στο Βερολίνο. Μα επιπλέον πρόκληση για τον διπλό αγώνα που θα δούμε στις 11 και 12 Μαΐου.
Πηγή: Δελτίο Τύπου