Toyota STARLET GR: η επιστροφή των ΤΖΕΝΤΑΪ

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να αναβιώσει το hatchback Toyota Starlet με ένα δυναμικό νέο μοντέλο, απο την Gazoo racing.

Ακούστε το άρθρο

Το τμήμα Gazoo Racing της Toyota δεν δείχνει σημάδια κούρασης. Μια νέα έκθεση από την Ιαπωνία, υποδηλώνει ότι ένα άλλο νέο μοντέλο, μπορεί να είναι στα σκαριά. Ένα αναγεννημένο hatchback Toyota Starlet. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να αναβιώσει το hatchback Toyota Starlet με ένα δυναμικό νέο μοντέλο από την Gazoo.

Η Toyota εργάζεται σε ένα νέο Starlet για πολλούς, το οποίο υποστηρίζεται από τη Νέα Παγκόσμια Αρχιτεκτονική της Daihatsu (DNGA). Σύμφωνα με το Japan’s Best Car , το αναγεννημένο Starlet θα είναι μια μηχανή εστιασμένη στα ράλι. Με στόχο να αγωνιστεί στην κατηγορία Rally 4 δίπλα σε ανταγωνιστές όπως το Renault Clio, το Peugeot 208 και το Ford Fiesta.

Αυτή η προετοιμασμένη για τον ανταγωνισμό έκδοση GR αναμένεται να είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από το τυπικό Starlet. Με επιπλέον μήκος 170 mm. Οι ανοιχτοί θόλοι των τροχών, το φαρδύτερο μετατρόχιο και οι επιθετικοί εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, έρχονται. Ενώ θα θυμίζουν τα GR Yaris και GR Corolla. Αλλά θα πρέπει να διακρίνουν περαιτέρω το hot hatch, από το πιο απλό αντίστοιχό του.

Το Toyota Starlet θα μπορούσε να ξαναγεννηθεί ως Hot Hatch GR με 150HP

Μολονότι η πρακτικότητα μπορεί να λείψει, λόγω του μικρού μεγέθους, το GR Starlet υπόσχεται να είναι βαρύ. Στην πραγματικότητα, ιαπωνικές πηγές ισχυρίζονται ότι θα μπορούσε να γείρει τη ζυγαριά στα μόλις 980 κιλά. Και σίγουρα θα είναι έτσι 300 κιλά ελαφρύτερο από το GR Yaris.

Όπως τα GR Yaris και GR Corolla, η ισχυρή έκδοση του Starlet της Gazoo, θα χρησιμοποιεί έναν υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο. Αυτός ο κινητήρας θα πρέπει να βασίζεται στον υπάρχοντα των 1,6 λίτρων, αλλά θα μπορούσε να μειωθεί και στα 1,3 λίτρα. Μπορεί επίσης να έχει ανώτατο όριο τους 150 ίππους, περίπου το μισό από αυτό των Yaris και Corolla.

Η Toyota μπορεί να το προσφέρει τόσο με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων όσο και με αυτόματο οκτώ σχέσεων. Μια βασική διαφορά μεταξύ του Toyota GR Starlet και των άλλων hot hatch της μάρκας, είναι ότι δεν θα διαθέτει σύστημα τετρακίνησης.

Αντίθετα, η ισχύς θα μεταδίδεται αποκλειστικά μέσω των μπροστινών τροχών. Στην Ιαπωνία, το νέο μοντέλο θα μπορούσε να κοστολογείται μεταξύ 2,5 εκατομμυρίων γεν (16.000 $) και 2,8 εκατομμυρίων γιεν (18.000 $). Και πιθανότατα θα πωλείται μόνο σε επιλεγμένες αγορές.

abb_img