Το τετράγωνο σχήμα της Mercedes G-class και το βαρύ αμάξωμα της, σημαίνουν ότι δεν είναι για μετατροπή EV. Έτσι, η Mercedes αποκάλυψε το νέο G580 EQ την περασμένη εβδομάδα. Και δεν ήταν μεγάλη έκπληξη, η διαπίστωση ότι είχε αυτονομία κάτω από 480 χλμ WLTP.
Αλλά όλα αυτά, πριν καν ο ήλιος δύσει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνου. Kαι πολύ πριν η Mercedes παραδώσει ένα μόνο παράδειγμα του νέου G580 EQ, αξιωματούχοι της Mercedes είπαν. Ότι το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο με έναν εντελώς νέο τύπο μπαταρίας μέσα σε δύο χρόνια. Το νέο πακέτο ισχύος ανόδου πυριτίου φέρεται να παρέχει 20-40 τοις εκατό αύξηση στην ενεργειακή πυκνότητα.
Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ αυτών των δύο στοιχείων. Αλλά με την έκθεση να επισημαίνει ότι. Ακόμη και η λήψη του χαμηλότερου από αυτούς τους αριθμούς ως οδηγό, θα αύξανε την χωρητικότητα της μπαταρίας σε 139 kWh. Και θα μπορούσε θεωρητικά να αυξήσει την αυτονομία στα 570 χλμ. Και υποθέτοντας ότι το μοντέλο «επιστρέφει» τα ίδια 2,6 mpkWh με το τρέχον G.
Αυτό το είδος εμβέλειας, δεν θα έσπαγε κανένα ρεκόρ. Αλλά θα βοηθούσε πάρα πολύ στο να γίνει το G580 πολύ πιο αποδεκτό. Αλλά εάν η αύξηση της πυκνότητας ήταν 40% και όχι 20%. Η αποτελεσματική χωρητικότητα τηςμπααρίας, θα μπορούσε να φτάσει έως και τις 162 kWh. Αυξάνοντας την αυτονομία σε πάνω από 644 χλμ.
Η έκθεση προσθέτει, ότι αναπάντεχα η ίδια τεχνολογία μπαταριών θα βρει τον δρόμο της και σε άλλα ηλεκτρικά οχήματα της Mercedes. Όπως το ανανεωμένο EQS, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του επίσης στο Πεκίνο.
Το G580 EQ τροφοδοτείται από ένα τετρακινητήριο σύστημα μετάδοσης κίνησης που αποδίδει 579 ίππους. Συγκεκριμένα (588 PS / 432 kW) και 859 lb-ft (1.164 Nm) ροπής. Για να φτάσει το SUV των 3.085 κιλών στα 100 χλμ./ώρα σε 4,7 δευτερόλεπτα.
Πηγή: Carscoops