Σε μια προσπάθεια να αναβαθμίσει την παρουσία της, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία εξετάζει τώρα το εμβληματικό Citroen DS. Ως «μούσα» για την επερχόμενη ηλεκτρική ναυαρχίδα της. Με σχέδια, να ενσωματώσει σταδιακά ορισμένα σχεδιαστικά στοιχεία στη γκάμα της. Η ανακοίνωση έγινε από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της DS Automobiles, Olivier François, ο οποίος κατέχει επίσης θέσεις ως CEO της Fiat. Αλλά και CMO της Stellantis.
Μια επερχόμενη ναυαρχίδα, που αντλεί έμπνευση από το εμβληματικό DS της δεκαετίας του 1950, είναι έτοιμο να παίξει καθοριστικό ρόλο. Στην επανεφεύρεση της μάρκας, καθώς ξεκινά το ηλεκτρικό της ταξίδι. «Υπάρχουν μερικά αυτοκίνητα στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας, που έχουν γίνει εμβληματικά επειδή είναι εξαιρετικά αεροδυναμικά», είπε ο Φρανσουά. Τα μοντέλα DS της δεκαετίας του εξήντα και του εβδομήντα ήταν ακριβώς αυτό.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος πρόσθεσε: «Εάν μπορούμε να δέσουμε πίσω σε αυτό το σχεδιαστικό DNA, μπορούμε να έχουμε το πιο όμορφο. Αλλα και το πιο σημαντικό, το πιο ουσιαστικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, σε έναν κόσμο νέων εμπορικών σημάτων». Στη συνέχεια έκανε ένα βήμα παραπέρα, δίνοντάς μας μια περιγραφή του επερχόμενου μοντέλου. «Το καθαρό DS πρέπει να είναι μεγάλο, ακριβό και εκπληκτικό. Μπορούμε να κάνουμε τα αισθησιακά, με καμπύλες, εξαιρετικά εμπνευσμένα αυτοκίνητα, που είναι πολύ αεροδυναμικά και πολύ γαλλικά, την τέχνη του ταξιδιού. Σύντομα, θα σας δείξω.”
Στα «χνάρια» του εμβληματικού DS
Όσον αφορά τα θεμέλια του νέου EV, η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει τα καλύτερα εξαρτήματα από τις πλατφόρμες Stellantis. Ο François ανέφερε ότι το DS θα είναι από τα πρώτα που θα υιοθετήσουν το τελευταίο πακέτο μπαταριών της Stellantis. Υπόσχοντας αυτονομία πάνω από 700 χλμ.
Έφτασε στο σημείο να αναφερθεί στην ρυθμιζόμενη καθ’ ύψος φύση της υδραυλικής ανάρτησης. Που βρέθηκε στα αρχικά DS και αργότερα δηλώνοντας: «Ακόμα μου αρέσει η ιδέα της υδραυλικής ανάρτησης. Όχι μόνο για να χαμηλώσετε όταν οδηγείτε, αλλά και για να ανεβείτε, για να διευκολύνετε την είσοδο. Θέλω να πω, οι άνθρωποι αγαπούν πλέον τα SUV γι’ αυτό».
Αν και είναι αβέβαιο εάν η Stellantis θα έκανε μια τόσο σημαντική επένδυση Ε&Α για μια εξειδικευμένη μάρκα. Παρόμοια λειτουργικότητα θα μπορούσε να επιτευχθεί μέσω ενός προηγμένου συστήματος ενεργής ανάρτησης. Που εστιάζει στην άνεση και τη βελτίωση της οδήγησης. Θα διαθέτει μια crossover σιλουέτα fastback, με μια αεροδυναμική γραμμή οροφής και επιθετικά LED.
Τα σχόλια του Διευθύνοντος Συμβούλου της DS Automobiles, έχουν πυροδοτήσει πλέον την ελπίδα. Ότι το σκίτσο που διέρευσε, μπορεί να προσφέρει μια εικόνα για την εξέλιξη της επερχόμενης ναυαρχίδας. Και τη μελλοντική στυλιστική της γλώσσα. Όσον αφορά τη χρονική στιγμή της κυκλοφορίας του, το «καθαρό DS» θα μπορούσε να φτάσει ακριβώς στην ώρα του. Για την 70η επέτειο του Citroen DS το 2025.