Η τετρακίνητη έκδοση 4xe κλέινει το παζλ της γκάμας του Jeep Avenger. Και τονίζει τα χαρακτηριστικά που έχουν ήδη κάνει το μοντέλο μια τεράστια εμπορική επιτυχία. Όλα τα στοιχεία που έχουν φέρει πάνω από 90.000 πωλήσεις μέχρι σήμερα είναι παρόντα. Κια μάλιστα τώρα με την τετρακίνηση και την εκτός δρόμου ικανότητα, μέρος του θρύλου της Jeep.
Σχεδίαση με βελτιώσεις
Σχεδιασμένο για να υπηρετεί ένα ευρύ φάσμα αναγκών, το Jeep Avenger 4xe απευθύνεται σε ανθρώπους που αγαπούν τη φύση και τις δραστηριότητες, ωστόσο η καθημερινότητά τους διαδραματίζεται στο αστικό πεδίο. Σε ανθρώπους δηλαδή που τους είναι πολύτιμη όχι μόνο η υψηλή ευελιξία αλλά και η υψηλή πρόσφυση με την οποία ισοδυναμεί το “4xe”.
Κίνηση σε όλους τους τροχούς
Χάρη στην τεχνολογία “power looping” η ενέργεια για την λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα είναι εξασφαλισμένη ανά πάσα στιγμή, κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι το Avenger 4xe είναι τετρακίνητο όποτε και για όσο χρειάζεται.
Με 0-100 km/h σε 9,5” και τελική ταχύτητα 194 km/h το Avenger 4xe συνδυάζει τις ζωηρές επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Ταυτόχρονα έχει 10 mm μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος συγκριτικά με την έκδοση e-Hybrid των 100 HP, κάτι που δίνει ακόμα καλύτερες γωνίες προσέγγισης, ράμπας και αναχώρησης (22ο, 21ο και 35ο αντίστοιχα).
Παντός εδάφους
Σε εδάφη καλυμμένα με χώμα ή χαλίκι το νέο μοντέλο μπορεί να σκαρφαλώσει σε κλίση έως και 40%, ενώ ακόμα και με τους εμπρός τροχούς να μην έχουν καθόλου πρόσφυση μπορεί να αντιμετωπίσει κλίση έως 20%.
Η νέα έκδοση του Avenger μπορεί επίσης να διασχίζει περάσματα με νερό βάθους έως 400 mm και διαθέτει ελαστικά M+S που χαρίζουν επιπλέον αυτοπεποίθηση στον οδηγό. Υπάρχει μάλιστα και επιλογή για ελαστικά με τη σφραγίδα All Terrain 3PMSF, για δύσκολες καιρικές συνθήκες και πολύ ολισθηρά εδάφη.
Μέχρι τα 30 km/h το Avenger 4xe μπορεί να είναι μόνιμα τετρακίνητο. Με κατανομή ροπής έως και 50:50 σταθερά ανάμεσα στους εμπρός και τους πίσω τροχούς. Με ταχύτητα μεταξύ 30 και 90 km/h ο πίσω ηλεκτροκινητήρας μπάινει σε λειτουργία μόνο όταν χρειάζεται. Και σε αυτήν την περίπτωση η κατανομή της ισχύος αλλάζει σε πραγματικό χρόνο ανάλογα με τις ανάγκες. Πάνω από τα 90 km/h η κίνηση πηγαίνει αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς για ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης.
Παρόν δηλώνει το σύστημα Hill Descent Control για τις απότομες κατηφόρες. Ενώ το Selec-Terrain έχει δεχθεί ειδική φροντίδα στο συγκεκριμένο Avenger. Και δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να προσαρμόσει το αυτοκίνητο σε όλες τις συνθήκες. Στο πρόγραμμα “Auto” η τετρακίνηση λειτουργεί μόνο όταν χρειάζεται. Ώστε να κρατά χαμηλά την κατανάλωση και τους ρύπους. Το “Snow” εξασφαλίζει η μέγιστη δυνατή σταθερότητα, στο Sand&Mud οι αλλαγές σχέσεων και ο έλεγχος της πρόσφυσης μπαίνουν σε ειδική λειτουργία. Ενώ στο “Sport” ο οδηγός έχει τη μέγιστη ισχύς και η ροπή μέσω της λειτουργίας E-Boost.
Τις μηχανολογικές αλλαγές συγκριτικά με την υπόλοιπη γκάμα ολοκληρώνει η ολοκαίνουργια ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση. Που έχει καλύτερη κινηματική στους πίσω τροχούς και άνεση στην εκτός δρόμου κίνηση.
Ενα διαφορετικό Avenger
Εκτός από την οδηγική εμπειρία, το Avenger 4xe ξεχωρίζει και αισθητικά από τα υπόλοιπα. Έχει λεπτομέρειες σε πράσινη “lime” απόχρωση, οι ζάντες είναι μαύρες, οι προβολείς ομίχλης είναι πιο ψηλά, για καλύτερη προστασία. Τέλος οι μπάρες οροφής είναι στάνταρ και το σημείο ρυμούλκησης στο πίσω μέρος εμφανές.
Για την νέα προσθήκη στην γκάμα του μικρότερου Jeep οι παραγγελιες ανοίγουν κοντά στο τέλος του 2024. Mε τα πρώτα αυτοκίνητα να φτάνουν στην Ελλάδα στις αρχές του 2025.