Η Nio υπέγραψε μια ακόμη συμφωνία ανταλλαγής και φόρτισης μπαταριών, με μια συνάδελφο κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία αυτή τη φορά, επιτυγχάνοντας στρατηγική συνεργασία με την κρατική FAW.
Οι δύο εταιρείες, θα συνεργαστούν για να αναπτύξουν ένα ενοποιημένο και πρότυπο σύστημα μπαταριών. Αλλά και επίσης να αναπτύξουν από κοινού ηλεκτρικά οχήματα. Τα οποία υποστηρίζουν την εναλλαγή μπαταριών και μπορούν να χρησιμοποιούν τους ίδιους σταθμούς φόρτισης. Οι εταιρείες, θα λανσάρουν επίσης μοντέλα με τυποποιημένα πακέτα μπαταριών. Αλλα και θα εργαστούν παράλληλα, για τη δημιουργία ολοκληρωμένων συστημάτων φόρτισης και εναλλαγής.
Η Nio έχει επί του παρόντος 2.416 σταθμούς ανταλλαγής μπαταριών σε λειτουργία και σχεδιάζει να κυκλοφορήσει 1.000 ακόμη. O διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γουίλιαμ Λι, λέει ότι οι υπηρεσίες ανταλλαγής μπαταριών θα μπορούσαν να αποφέρουν στη Nio έως και 10 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως. Εάν η βάση χρηστών της, αυξηθεί 100 φορές από τους σημερινούς 500.000 χρήστες.
Η FAW, έχει υπογράψει συμφωνίες ανταλλαγής μπαταριών, με πολλές άλλες εταιρείες αυτοκινήτων τους τελευταίους μήνες. Αυτές περιλαμβάνουν τις GAC Group, Geely, Chery Automotive, Changan Automobile, JAC και Lotus.
Την περασμένη εβδομάδα, η Nio επιβεβαίωσε ότι τα μοντέλα της δικής της μάρκας Onvo, θα είναι συμβατά με τους σταθμούς ανταλλαγής μπαταριών. Το πρώτο μοντέλο της Onvo, είναι το L60.
Διατίθενται διαφορετικά πακέτα μπαταριών για το L60. Η βασική έκδοση θα μπορεί να διανύσει 555 χλμ. με μια φόρτιση. Ενώ το μοντέλο της μεγάλης εμβέλειας, θα φτάνει τα 730 χλμ. Όσοι αναζητούν την απόλυτη αυτονομία, θα μπορούν να επιλέξουν μια έκδοση Extra Long Range με εμβέλεια άνω των 1.000 χλμ.
Η αλλαγή μπαταριών θα διαρκεί μόνο λίγα λεπτά, μέσω ενός από τους σταθμούς ανταλλαγής μπαταριών της Nio. Εάν οι οδηγοί πρέπει να επαναφορτίσουν τα L60 τους, θα απολαμβάνουν εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση. Η οποία παρέχεται, από την ηλεκτρική αρχιτεκτονική 900 volt του αυτοκινήτου.