Η Stellantis έβαλε τον καλύτερό της ευατό και σε αυτή τη νέα γενιά των υβριδικών της, δημιουργώντας ένα σύνολο που εντυπωσιάζει και με την ελαστικότητα αλλά και την άφθονη ροπή από χαμηλά. Έτσι τo νέο Opel Corsa Hybrid αποτελεί ένα χαρακτηριστικό δείγμα.
Εντύπωση προκαλεί και η συμπεριφορά του νέου υβριδικού Corsa της Opel, στο δρόμο. Είναι άνετο, ήσυχο και οικονομικό και με έναν αέρα μεγαλύτερου και ακριβότερου αυτοκινήτου. Η εξελιγμένη τεχνολογία του, καθώς επίσης και η άψογη οδική συμπεριφορά του, ανεβάζουν τον πήχυ στην κατηγορία του.
Η Opel γνωρίζοντας τις ανάγκες του κοινού έφτιαξε ένα υπέροχο υβριδικό αυτοκίνητο, ιδανικό για κίνηση μέσα στη πόλη, ευκολοδήγητο, άνετο και ιδιαίτερα οικονομικό.
Μηχανικά μέρη του Opel Corsa
Το αναβαθμισμένο υβριδικό σύστημα του νέου αυτοκινήτου, διαθέτει μία μπαταρία ιόντων λιθίου και έναν κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων. Απόδοσης είτε 100 είτε 136 ίππων. Στο σύστημα υπάρχει και ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 6 σχέσεις και εξαιρετική κλιμάκωση. Στο οποίο ενσωματώνεται και ένας ηλεκτροκινητήρας με απόδοση 28 ίππων και 55 Nm ροπής.
Σε σύγκριση με το αντίστοιχο συμβατικό Corsa 1.2 με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το νέο Corsa Hybrid παρουσιάζει δραστική μείωση της κατανάλωσης.
Που μπορεί να φτάσει και το 1,0 λίτρο ανά 100 χιλιόμετρα σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις. Επίσης υπάρχουν μηδενικές εκπομπές ρύπων, άρα και καθόλου επιβάρυνση του περιβάλλοντος, καθώς και ένα ιδιαίτερα χαμηλό επίπεδο θορύβου στο εσωτερικό.
Το σύστημα προσφέρει ωφέλη, κυρίως στην κίνηση της πόλης. Μέσα σε αυτές, έως και το 50% του χρόνου οδήγησης, μπορεί να καλυφθεί ηλεκτρικά. Παράλληλα, υποβοηθά τον 1200άρη τρικύλινδρο turbo κινητήρα στην επιτάχυνση, π.χ. απο φανάρι σε φανάρι.
Η εταιρεία δίνει επιτάχυνση για τα 0-100 χλμ/ώρα 8,7 δευτερόλεπτα. Και ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια, για την φόρτιση της μπαταρίας των 432 Wh του υβριδικού συστήματος, με το ηλεκτρικό κύκλωμα των 48V.