Πρόκειται για μια περισσότερο σκληροπυρηνική, ελαφρύτερη και εφοδιασμένη με εκτενείς αεροδυναμικές προσθήκες έκδοση της Aston Martin Valour η οποία, σύμφωνα με τη βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία, αποτελεί την προσωπική παραγγελία του Fernando Alonso.
Περνώντας στο κόκπιτ, το περιβάλλον είναι καθαρά αγωνιστικό. Είναι εξοπλισμένο με μισό κλωβό ασφαλείας, bucket καθίσματα της Recaro Podium, καθώς και ζώνες τεσσάρων σημείων. Οι επιφάνειες της καμπίνας είναι καλυμμένες με ανθρακόνημα κι ύφασμα Alcantara, ενώ ο λεβιές ταχυτήτων είναι εκτεθειμένος από τα πλαϊνά και το οπτικό αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερα όμορφο.
Η Valiant έχει δεχτεί μια σειρά από αεροδυναμικά στοιχεία, όπως για παράδειγμα ένα τεράστιο splitter στο μπροστινό μέρος, μια σταθερή πίσω αεροτομή, όπως κι έναν τεράστιο διαχύτη. Το αμάξωμα, που είναι κατασκευαστμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακόνημα, έχει τροποποιηθεί έτσι, ώστε να εξασφαλίζεται η βέλτιστη ροή του αέρα.
Οι τροχοί των 21 ιντσών είναι καλυμμένοι με ένα σετ δίσκων που βελτιώνουν ακόμη περισσότερο την αεροδυναμική του οχήματος κι εμπνέονται από την RHAM/1 Muncher, το αγωνιστικό της Aston Martin που συμμετείχε στο Le Mans στα τέλη της δεκαετίας του ’80. Όσο για τα φρένα, είναι carbon-ceramic διαμέτρου 409 χλστ στο μπροστινό και 358 χλστ, στο πίσω μέρος.
Οι υπεύθυνοι της Aston Martin, δεν έχουν αποκαλύψει ακόμη τις επιδόσεις του νέου τους δημιουργήματος στην επιτάχυνση των 0-100 χλμ./ώρα, όπως και για την τελική ταχύτητα. Ωστόσο, ο Fernando Alonso, που θα παραλάβει την πρώτη από τις μόλις 38 μονάδες που θα κατασκευαστούν συνολικά, θα οδηγήσει το μοντέλο, στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, που θα ξεκινήσει στις 11 Ιουλίου.
Κινητήρας του υπεραυτοκινήτου, θα είναι ο twin turbo V12 χωρητικότητας 5,2 λίτρων της Aston Martin, ο οποίος αποδίδει 824 ίππους και 1000 Nm ροπής και ο οποίος συνοδεύεται από ένα μηχανικό κιβώτιο με 6 σχέσεις.