Το Dongfeng Box, γνωστό σε άλλες αγορές ως Dongfeng Nammi, έχει μήκος 4,03 μέτρων, πλάτος 1,81 μ. και ύψος 1,57 μ., που του εξασφαλίζουν χώρο αποσκευών 326 λίτρων.
Προς το παρόν δεν είναι γνωστή η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους εμπρός τροχούς, αλλά η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 42,3 kWh και του χαρίζει 340 χλμ αυτονομίας.
Σύμφωνα με την κινεζική εταιρεία, η πλατφόρμα του Dongfeng Box, δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσει ενέργεια για 200 χιλιόμετρα με μόλις 8 λεπτά σύνδεσης σε ταχυφορτιστή. Αργότερα επίσης, αναμένεται να υπάρξει και έκδοση με μικρότερη μπαταρία, για 270 χιλιόμετρα αυτονομίας.
Στη βασική του έκδοση, δείχνει να έχει πλουσιότερο εξοπλισμό από νέα, αντίστοιχα, προσιτά, ευρωπαϊκά ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης. Το Dongfeng Box, έτσι, έρχεται να ανταγωνιστεί αυτοκίνητα όπως το Dacia Spring ή το νέο Citroen e-C3, που ξεκικά από τις 22.590 ευρώ.
Σε αγορές της Ευρώπης, όπως στην ιβηρική χερσόνησο, το Dongfeng Box, διατίθεται με αρχική τιμή 21.990 ευρώ. Σε αυτή συμπεριλαμβάνεται η κεντρική ψηφιακή οθόνη των 10,25 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, με συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και ζάντες αλουμινίου, όπως επίσης και ένα ευρύ πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης.
O όμιλος Dongfeng, είναι ένας κινέζικος κατασκευαστικός «γίγαντας», που προσπαθεί να εισέλθει στην ευρωπαϊκή αγορά τα τελευταία χρόνια με αρκετές διαφορετικές ονομασίες αυτοκινήτων και μοντέλα.