Αυτά είναι τα ηλεκτρικά που έχουν πρόσβαση στους Superchargers της Tesla

Ο σταθμός φόρτισης V4 της Tesla, πιθανότατα θα μπορεί να χειρίζεται ηλεκτρικά οχήματα που φορτίζουν στα 800 volt με πλήρη ταχύτητα.

Ακούστε το άρθρο

Οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων από τις περισσότερες μάρκες εκτός Tesla, πρέπει να χρησιμοποιούν έναν προσαρμογέα για να συνδέονται με τους σταθμούς Superchargers, μέχρι την ευρεία κυκλοφορία των νέων αυτοκινήτων με θύρες NACS, μια διαδικασία που ξεκίνησε πρόσφατα με το Hyundai Ioniq 5 του 2025 και υποβοηθήθηκε από την επισημοποίηση του NACS, ως πραγματικό πρότυπο από την SAE στα τέλη του 2023.

Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες προωθούν επίσης ενημερώσεις λογισμικού, που επιτρέπουν στα EV τους, να διασυνδέονται σωστά με σταθμούς Supercharger, για λειτουργία plug-and-charge, καθώς και ενημερώσεις, που επιτρέπουν στους σταθμούς Superchargers, να εμφανίζονται σε εφαρμογές σχεδιασμού διαδρομής και πληρωμής εντός του οχήματος. Με αυτές τις ενημερώσεις, ο προσαρμογέας Magic Dock της Tesla σε πολλούς σταθμούς Superchargers, ενδέχεται να λειτουργεί, αντί για έναν ξεχωριστό προσαρμογέα, που παρέχεται από την αυτοκινητοβιομηχανία.

Όπως και με τις αρχικές ανακοινώσεις για τη μετάβαση στη θύρα φόρτισης της Tesla, η Ford πρωτοστάτησε στην παροχή προσαρμογέων, που θα επέτρεπαν στους πελάτες να φορτίζουν γρήγορα στους σταθμούς Superchargers. Αυτό ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2024, με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες να ακολουθούν αργότερα μέσα στο έτος και μερικές πλέον επιβεβαιωμένες, για το πρώτο εξάμηνο του 2025.

Αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν ήδη πρόσβαση σε Superchargers:

Ford
Rivian
General Motors
Volvo
Polestar
Nissan 

Αυτοκινητοβιομηχανίες που λέγεται ότι θα αποκτήσουν πρόσβαση σε Superchargers σύντομα σύμφωνα με την Tesla:

BMW
Genesis
Hyundai
JLR
Kia
Lucid
Mercedes-Benz

Ο σταθμός φόρτισης V4 της Tesla, πιθανότατα θα μπορεί να χειρίζεται ηλεκτρικά οχήματα που φορτίζουν στα 800 volt με πλήρη ταχύτητα. Αυτό δημιουργεί ένα δίλημμα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες που ήδη πωλούν οχήματα με φόρτιση 800 volt, καθώς αυτά τα αυτοκίνητα, θα φορτίζουν πιο αργά στους περισσότερους σταθμούς Tesla V3 Supercharger από ό,τι στους πιο ισχυρούς σταθμούς CCS. Σίγουρα η ραγδαία ανάπτυξη των V4 Superchargers, θα βοηθήσει στην επίλυση αυτού, μαζί με τη δημιουργία του δικτύου ταχείας φόρτισης Ionna, που υποστηρίζεται από οκτώ αυτοκινητοβιομηχανίες και αναμένεται να περιλαμβάνει συνδέσμους CCS και NACS.

abb_img