Αυτά είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα που οδηγήσαμε το 2024

Ποια αυτοκίνητα παίρνουν το χρυσό, το αργυρό και το χάλκινο μετάλλιο σύμφωνα με τις προτιμήσεις του CarsElectric.gr.

Ακούστε το άρθρο

Ποια αυτοκίνητα παίρνουν το χρυσό, το αργυρό και το χάλκινο μετάλλιο σύμφωνα με τις προτιμήσεις του CarsElectric.gr.

Το 2024 ήταν μια χρονιά με τεράστιο αριθμό παρουσιάσεων νέων μοντέλων Παγκοσμίως. Ασφαλώς δεν φτάνουν όλα αυτά τα αυτοκίνητα στην αγορά της Γηραιάς Ηπείρου και ορισμένα δεν βρίσκουν τον δρόμο για την Ελλάδα. Ωστόσο την περασμένη χρονιά, που καταγράψαμε και το ρεκόρ παρουσιάσεων και δοκιμών νέων μοντέλων στην ιστορία του CarsElectric.gr, πέρασαν από τα χέρια μας περισσότερα από 50 νέα αυτοκίνητα.

Κάποια μας έκλεψαν την καρδιά, ενώ άλλα μας εντυπωσίασαν με την πρακτικότητα τους και τις τεχνολογίες τους.

Η ψηφοφορία ή η επιλογή των «καλύτερων» είναι πάντα μια υποκειμενική διαδικασία που μπορεί να διαφέρει σημαντικά, ανάλογα με την εμπειρία του δοκιμαστή, τα κριτήρια που επιλέγει να χρησιμοποιήσει, καθώς και τα βιώματα του. Για αυτόν τον λόγο πρέπει να υπάρχει πάντα και μια αιτιολόγηση. Η οποία βοηθά στην κατανόηση των παραμέτρων που οδήγησαν σε κάθε επιλογή.

Νέα έκδοση YOYO Easy Young με τιμή από 9.900 €

Χάλκινο Μετάλλιο: Στο XEV Yoyo

Το μικροσκοπικό microcar της XEV αποδείχτηκε στην δοκιμή μας ως μια από τις καλύτερες επιλογές για βιώσιμες αστικές μετακινήσεις. Έχει εξαιρετικά μικρές διαστάσεις, είναι αμιγώς ηλεκτρικό και δεν έχει τους περιορισμούς άλλων οχημάτων μικροκινητικότητας. Αφού σε κάτι περισσότερο από τρείς ώρες σύνδεσης με μια οικιακή πρίζα, η μπαταρία ιόντων λιθίου LiFePO4, 10,4 kWh δίνει στο Yoyo ελευθερία κινήσεων για έως 150 χιλιόμετρα. Και μάλιστα με μέγιστη ταχύτητα που στην θεωρία είναι έως 80 χλμ./ώρα, αλλά στην πράξη πλησιάζει τα 100.

XEV Yoyo: Στην Ελλάδα το ηλεκτρικό microcar

Συνεχίζοντας την διαφοροποίηση του από τον ανταγωνισμό, το Yoyo προσφέρει κεντρική οθόνη αφής 7 ή 10 ιντσών, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες, keyless entry και εκκίνηση κινητήρα, καθώς και απομακρυσμένη σύνδεση για ορισμένες λειτουργίες μέσω εφαρμογής στο smartphone.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή XEV Yoyo Joy

Παρά τα μόλις 2,45 μέτρα του μήκους του, το Yoyo διαθέτει ικανοποιητικούς αποθηκευτικούς χώρους και έξυπνες θήκες. Μοντέρνοι συνδυασμοί χρωμάτων, καλή οδηγική συμπεριφορά, ευκολία χρήσης και χαμηλή τιμή προσθέτουν πόντους στο μικρό XEV. Κερασάκι στην «χάλκινη τούρτα» οι ανταλλάξιμες μπαταρίες που θα είναι σύντομα στην διάθεση των οδηγών και στην Ελλάδα, προσφέροντας μια πραγματικά διαφορετική εμπειρία ηλεκτροκίνησης χωρίς περιορισμούς.

Αργυρό Μετάλλιο: Στα Hyundai Kona και Jeep Avenger

Τα δύο SUV μας άρεσαν με βάση τις μέσες καθημερινές ανάγκες και επιθυμίες του μέσου Έλληνα οδηγού. Συμπαγείς διαστάσεις, εργονομία και διαφορετικές επιλογές ανάλογα με τη χρήση, έπαιξαν τον μεγαλύτερο ρόλο.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Jeep Avenger e-Hybrid, ανακατεύοντας την τράπουλα

Το Jeep Avenger, τόσο στην αμιγώς ηλεκτρική, όσο και στην συμβατική και στην υβριδική εκδοχή του είναι από τα αυτοκίνητα που δίνουν πραγματική ελευθερία κινήσεων στον οδηγό, εντός πόλης, σε ταξίδια και σε χωμάτινες περιπέτειες. Το μικρότερο Jeep στην ιστορία της μάρκας είναι σχεδιασμένο στο Τορίνο με γνώμονα την Ευρωπαϊκή αγορά. Την οποία κατέκτησε, μαζί με τον τίτλο «Car Of The Year». Το Avenger έχει πολλές πρακτικές λύσεις αποθήκευσης στην καμπίνα, 20 εκατοστά απόσταση από το έδαφός, ίδιες γωνίες προσέγγισης και διαφυγής με του Renegate και στάνταρ έξι προγράμματα οδήγησης (Normal, Eco, Sport, Snow, Mud και Sand). Ένα συμπαγές πολυεργαλείο με βαρύ όνομα, πολύ καλή ανάρτηση, προσιτή τιμή και ευρεία γκάμα συστημάτων κίνησης.

Από την άλλη, το Hyundai Kona έχει λίγο μεγαλύτερες διαστάσεις, αλλά τις ίδιες διευρυμένες επιλογές κινητήρων, από συμβατικούς έως εξηλεκτρισμένους και ηλεκτρικούς. Έχοντας αρχίσει την «ζωή» του ως ηλεκτρικό, διαθέτει φουτουριστικά στοιχεία σε όλο το αμάξωμα, αλλά κυρίως στο εμπρός τμήμα του. Στο εσωτερικό κυριαρχεί η συστοιχία των δύο οθονών, κάθε μια με διάμετρο στις 12,3 ίντσες. Η  αριστερή εκτελεί χρέη πίνακα οργάνων και η δεξιά είναι αφής και χειρίζεται τα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του Kona. Η εύκολη προσαρμογή και η καλή οδική συμπεριφορά θεωρούνται δεδομένες για αυτοκίνητα που φέρουν το έμβλημα μιας μάρκας που έχει κατακτήσει δύο φορές το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Επιπλέον το Kona έχει τη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού SmartSense.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Hyundai Kona 1.0T 120 PS 48V Hybrid

Χρυσό Μετάλλιο: Στην Porsche Panamera

Porsche Panamera: Δύο νέα υβριδικά μοντέλα

Στην εκπνοή του 2024 οδηγήσαμε την Panamera που άγγιξε ευαίσθητες χορδές της ψυχής μας. Όχι τόσο για τα εντυπωσιακά τεχνικά στοιχεία της, όσο για την πρακτικότητα και την εξαιρετική οδική συμπεριφορά της. Η τετραθέσια Panamera δίνει στον οδηγό την ευκαιρία να βιώσει την απόλαυση της οδήγησης μιας Porsche χωρίς τον περιορισμό του +1. Και μάλιστα επιτρέπει και στους τρείς επιπλέον επιβάτες να χειρίζονται το σύστημα infotainment μέσω ξεχωριστών οθονών.

Porsche Panamera: Δύο νέα υβριδικά μοντέλα

 

Αυτή η συμπερίληψη κάνει ακόμα καλύτερη την εμπειρία όλων των επιβατών, την ώρα που ο οδηγός έχει στην διάθεση του ισχύ 353 έως 680 ίππων (ανάλογα με την έκδοση) και την εξαιρετική διβάλβιδη αερανάρτηση δύο θαλάμων με το σύστημα διαχείρισης ενεργής ανάρτησης Porsche (PASM).  Επιπλέον, για τα μοντέλα E-Hybrid της νέας Panamera διατίθεται προαιρετικά το σύστημα ενεργής ανάρτησης Porsche Active Ride. Έτσι η τρίτης γενιάς Panamera καταφέρνει να κρατά το σασί της πάντα επίπεδο, ακόμη και στους πιο δυναμικούς ελιγμούς. Μάλιστα όταν το αυτοκίνητο ξεκλειδώνει ή ακινητοποιείται, το σύστημα ανασηκώνει το αμάξωμα στο κατάλληλο ύψος για πιο άνετη επιβίβαση και αποβίβαση.

Δείτε ακόμα: Παρουσίαση Porsche Panamera – Τρίτη και καλύτερη

Porsche Panamera: Δύο νέα υβριδικά μοντέλα

Η Panamera χάρη στο σχετικά προσιτό κόστος της, είναι ένα πολυτελές αυτοκίνητο με στοιχεία supercar και υπερσύγχρονες τεχνολογία που όμως μας επιτρέπει να το αγγίξουμε και να νιώσουμε το θρυλικό DNA της Porsche.

abb_img