Η Skoda παρουσίασε τις facelifted εκδόσεις των Enyaq και Enyaq Coupe, μαζί με την δυναμική έκδοση Sportline. Τα EV που βασίζονται στην πλατφόρμα MEB, περιλαμβάνουν νέες αναβαθμίσεις στην εμφάνιση και βελτιωμένη αεροδυναμική, παράλληλα με τον βελτιωμένο εξοπλισμό και μια μεγαλύτερη δόση βιώσιμων υλικών, στο εσωτερικό της καμπίνας.
Το Enyaq παρουσιάστηκε αρχικά το 2020, με το αντίστοιχο coupe-SUV, να ακολουθεί το 2022. Και οι δύο εκδόσεις αμαξώματος αναβαθμίστηκαν τώρα, κάτι που θα τις κάνει πιο ανταγωνιστικές έναντι των αντιπάλων τους.
Οπτικά, το αποκορύφωμα, είναι το επανασχεδιασμένο μπροστινό μέρος, με μια πολύ πιο λεπτή φωτιζόμενη μάσκα και ένα νέο ζευγάρι διαιρούμενων προβολέων, με τεχνολογία LED Matrix.
Το “Tech-Deck Face” και η καθαρότερη σχεδίαση για τις εισαγωγές του προφυλακτήρα, κάνουν το ανανεωμένο Skoda, να μοιάζει πολύ με το μικρότερο Elroq. Από την άλλη πλευρά, το προφίλ και το πίσω μέρος, φαίνεται να παραμένουν σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητα.
Εκτός από το να κάνουν τα EV πιο κομψά, οι αλλαγές φέρνουν βελτιώσεις στην αεροδυναμική. Το αυτοκίνητο έχει τώρα συντελεστή οπισθέλκουσας 0,245 cd (από 0,264 cd), ενώ το πιο κομψό Enyaq Coupe, επιτυγχάνει ακόμη χαμηλότερη βαθμολογία 0,229 cd (από 0,240 cd), που είναι το καλύτερο σε ολόκληρη τη σειρά της Skoda.
Προχωρώντας στο εσωτερικό, το Enyaq έρχεται πλέον στάνταρ με περισσότερα χαρακτηριστικά, όπως ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 5 ιντσών, η οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 13 ιντσών, θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, έλεγχος κλιματισμού τριών ζωνών, ασύρματη φόρτιση με λειτουργία ψύξης και ηλεκτρικό πορτ-μπαγκάζ.
Το μοντέλο εξοπλίζεται επίσης, από μια πιο «γενναιόδωρη σουίτα» ADAS που περιλαμβάνει προσαρμοστικό cruise control και ανίχνευση τυφλού σημείου, με το τηλεχειριστήριο υποβοήθησης στάθμευσης, να διατίθεται προαιρετικά. Τέλος, οι σχεδιαστές της Skoda, έχουν προσθέσει πιο φιλικά προς το περιβάλλον υλικά, βελτιώνοντας τα διαπιστευτήρια βιωσιμότητας του EV.
Enyaq: Με μεγαλύτερη αυτονομία
Τα ανανεωμένα Enyaq και Enyaq Coupe, διατίθενται με δύο πακέτα μπαταριών, με χωρητικότητα 59 kWh και 77 kWh. Ωστόσο, η βελτιωμένη αεροδυναμική έχει θετική επίδραση στην αυτονομία. Πιο συγκεκριμένα, τα νούμερα του WLTP κυμαίνονται μεταξύ 431-587 χλμ, ανάλογα με την έκδοση, αντιπροσωπεύοντας μια αξιοσημείωτη αύξηση σε σύγκριση με τα 340-565 χλμ της σειράς pre-facelifted.
Το EV είναι διαθέσιμο με μια τριάδα ηλεκτρικών κινητήρων. Το αρχικό Enyaq 60 (RWD) είναι εξοπλισμένο με έναν πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 204 PS. Τα Enyaq 85 (RWD) και Enyaq 85x (AWD) προσφέρουν τους ίδιους 286 PS.
Η ναυαρχίδα επιδόσεων Enyaq vRS, αναμένεται να ενταχθεί στη σειρά στο εγγύς μέλλον, διατηρώντας πιθανότατα το σύστημα μετάδοσης κίνησης του διπλού κινητήρα με ισχύ 340 PS. Ωστόσο, για όσους αναζητούν κάτι πιο συναρπαστικό, η Skoda αποκάλυψε την έκδοση Sportline, η οποία είναι διαθέσιμη, με πιο εντυπωσιακό bodykit, μεγαλύτερους τροχούς και σπορ ανάρτηση.
Η Skoda θα αρχίσει να δέχεται παραγγελίες για τα Enyaq του 2025 σε «βασικές ευρωπαϊκές αγορές» στις 9 Ιανουαρίου. Η αναβαθμισμένη γκάμα θα κοστίζει από περίπου 44.000 ευρώ.