Αυτό είναι το κινέζικο Toyota bZ3X – Δείτε πόσο κάνει

Το GAC-Toyota bZ3X τροφοδοτείται από έναν ηλεκτρικό κινητήρα, που παράγεται από την Guangzhou Nidec Auto Drive Ltd, με μέγιστη ισχύ 204 PS

Ακούστε το άρθρο

Στις 8 Δεκεμβρίου, η κοινοπραξία GAC-Toyota ανακοίνωσε ότι το πρώτο της «new force pure electric SUV», το bZ3X, ξεκίνησε επίσημα τις διαδικτυακές παραγγελίες, διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις: 430 Air+, 520 Pro+ και 620 Max. Το εύρος τιμών προ-πώλησης, είναι 100.000 – 200.000 γιουάν (13.800 – 27.500 USD) ή αλλιώς από 13.050 ευρώ. Η επίσημη κυκλοφορία του, θα γίνει τον Μάρτιο του επόμενου έτους. Με την καταβολή κατάθεσης 2.000 γιουάν (275 USD), οι πελάτες μπορούν να έχουν παράδοση κατά προτεραιότητα.

Αυτό είναι το κινέζικο Toyota bZ3X - Δείτε πόσο κάνει

Εξωτερικά, το GAC-Toyota bZ3X, υποστηρίζεται ότι υιοθετεί τη σχεδιαστική γλώσσα της «καθαρής ηλεκτρικής αισθητικής», με διαχωρισμένους προβολείς, κρυφές χειρολαβές θυρών, πανοραμική ηλιοροφή 1,14 ιντσών, μαυρισμένους πλαϊνούς καθρέφτες, πλαϊνές ποδιές και θόλους τροχών. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα φώτα ημέρας, έχουν σχεδιαστεί με μια λεπτή κρυστάλλινη λωρίδα φωτός, που αποτελείται από 112 LED, μαζί με οκτώ αλληλεπιδράσεις «γλώσσας φωτός» όπως η εκκίνηση, το κλείσιμο, η φόρτιση και ο εντοπισμός του αυτοκινήτου.

Αυτό είναι το κινέζικο Toyota bZ3X - Δείτε πόσο κάνει

Στην κάτω δεξιά γωνία της πίσω πόρτας, υπάρχει το λογότυπο «BEV». Οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν από επτά επιλογές βαφής: Sky White, Pure Snow White, Distant Mountain Grey, Bright Moon Silver, Vast Black, Sky Pink και Cyber ​​​​Gold. Το αυτοκίνητο κινείται με ζάντες 18 ή 19 ιντσών. Οι διαστάσεις του GAC-Toyota bZ3X, είναι 4.600/1.875/1.645 χλστ (μήκος, πλάτος, ύψος), με μεταξόνιο 2.765 χλστ. Το δηλωθέν απόβαρο του οχήματος, είναι 1.690 κιλά.

Αυτό είναι το κινέζικο Toyota bZ3X - Δείτε πόσο κάνει

Ένα άλλο χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου, είναι το προηγμένο σύστημα υποβοήθησης οδήγησης Momenta 5.0 (ADAS), που τροφοδοτείται από το τσιπ Nvidia DRIVE AGX Orin X και υλοποιείται μέσω 27 αισθητήρων, συμπεριλαμβανομένων 11 καμερών υψηλής ευκρίνειας, 12 ραντάρ υπερήχων, ραντάρ κυμάτων 3 χιλιοστών και ένα lidar, χωρίς να βασίζεται σε χάρτες υψηλής ευκρίνειας. Υποστηρίζονται περισσότερες από 25 δυνατότητες ADAS, όπως υποβοήθηση ορίου ταχύτητας, υποβοήθηση φαναριού, απομακρυσμένη στάθμευση και παρακολούθηση τυφλού σημείου, για να αναφέρουμε μερικές.

Αυτό είναι το κινέζικο Toyota bZ3X - Δείτε πόσο κάνει

Το GAC-Toyota bZ3X τροφοδοτείται από έναν ηλεκτρικό κινητήρα, που παράγεται από την Guangzhou Nidec Auto Drive System Co. Ltd, με μέγιστη ισχύ 204 PS, σε συνδυασμό με μια μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου χωρητικότητας 50,03 kWh, παρέχοντας μια  αυτονομία 430 χλμ υπό συνθήκες CLTC, σύμφωνα με το κινεζικό MIIT. Η μπαταρία ζυγίζει 377,4 κιλά. Οι άλλες δύο επιλογές αυτονομίας, είναι 520 χλμ και 620 χλμ, ανάλογα με τις εκδόσεις. Ο επίσημος χρόνος γρήγορης φόρτισης, είναι 24 λεπτά για αναπλήρωση από 30% σε 80%.

Αυτό είναι το κινέζικο Toyota bZ3X - Δείτε πόσο κάνει

Στο εσωτερικό, το πιλοτήριο διαθέτει τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών δύο ακτίνων, πίνακα οργάνων LCD 8,8 ιντσών και πλωτή κεντρική οθόνη ελέγχου 14,6 ιντσών, που τροφοδοτείται από ένα τσιπ Qualcomm Snapdragon 8155, που υποστηρίζει αναγνώριση φωνής.

Αυτό είναι το κινέζικο Toyota bZ3X - Δείτε πόσο κάνει

Τα πίσω καθίσματα, είναι εξοπλισμένα με αεραγωγούς κλιματισμού και αναδιπλούμενο υποβραχιόνιο. Υπάρχει επίσης ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου, ατμοσφαιρικός φωτισμός 32 χρωμάτων, επτά αερόσακοι SRS (Συμπληρωματικό Σύστημα Συγκράτησης) και ηχοσύστημα Yamaha με 11 ηχεία. Επιπλέον, τα μπροστινά καθίσματα, μπορούν να ξαπλώσουν επίπεδα, με το πάτημα ενός κουμπιού.

 

abb_img