Μοιράσου το!

Αυτό είναι το Mercedes-AMG GT63 SE Performance

Η Mercedes-AMG προχώρησε σε αναβάθμιση του GT63 SE Performance 4-Door Coupe στα τέλη του 2023, διατηρώντας τη δυναμική του εμφάνιση

Ακούστε το άρθρο

Η Mercedes-AMG προχώρησε σε αναβάθμιση του GT63 SE Performance 4-Door Coupe στα τέλη του 2023, διατηρώντας τη δυναμική του εμφάνιση, με κάποιες μικρές σχεδιαστικές αλλαγές. Παράλληλα, κράτησε το εντυπωσιακό υβριδικό σύστημα κίνησης, με στόχο την κυκλοφορία του μοντέλου στην αγορά, το καλοκαίρι του 2024.

Αυτό είναι το Mercedes-AMG GT63 SE Performance

Κάτω από το καπό, το όχημα εξακολουθεί να διαθέτει έναν ισχυρό 4,0 λίτρων V8 κινητήρα με διπλό τούρμπο, τοποθετημένο στον μπροστινό άξονα. Αυτός συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα και ένα αυτόματο κιβώτιο AMG Speedshift με εννέα σχέσεις.

Αυτό είναι το Mercedes-AMG GT63 SE Performance

Ο θερμικός κινητήρας αποδίδει 630 ίππους και 900 Nm ροπής, αλλά όταν συνεργάζεται με τον ηλεκτροκινητήρα, η συνολική ισχύς εκτοξεύεται στους 831 ίππους και 1.399 Nm ροπής. Η τετρακίνηση είναι στάνταρ, όπως και η προηγμένη ανάρτηση AMG Ride Control+.

Αυτό είναι το Mercedes-AMG GT63 SE Performance

Σύμφωνα με τη Mercedes, το συγκεκριμένο sedan μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα, η οποία είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη, φτάνει τα 317 χλμ./ώρα.

Αυτό είναι το Mercedes-AMG GT63 SE Performance

Για την πέδηση, το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με καρμπονκεραμικά φρένα, τα οποία περιλαμβάνουν εξαπίστονες δαγκάνες που «δαγκώνουν» εμπρός δίσκους διαστάσεων 419 χλστ, ενώ στον πίσω άξονα υπάρχουν μονοπίστονες δαγκάνες με δίσκους 381 χλστ.

Αυτό είναι το Mercedes-AMG GT63 SE Performance

Ο ηλεκτροκινητήρας έχει απόδοση 94 ίππων, αλλά μπορεί να αγγίξει τους 201 ίππους για μικρά χρονικά διαστήματα διάρκειας 10 δευτερολέπτων.

Αυτό είναι το Mercedes-AMG GT63 SE Performance

Η μπαταρία του συστήματος έχει χωρητικότητα 6,1 kWh (με 4,8 kWh ως χρησιμοποιήσιμη ενέργεια) και παρέχει ηλεκτρική αυτονομία μέχρι 140 χλμ, αν και η Mercedes δεν ανακοινώνει τη συνολική ηλεκτρική αυτονομία.

Αυτό είναι το Mercedes-AMG GT63 SE Performance

Το σύστημα έχει σχεδιαστεί κυρίως για την παροχή μέγιστης ισχύος και όχι για την οικονομία καυσίμου, επομένως δεν αναμένεται να προσφέρει σημαντική εξοικονόμηση σε κατανάλωση.

Αυτό είναι το Mercedes-AMG GT63 SE Performance

Στο εσωτερικό, το μοντέλο έρχεται εξοπλισμένο με το τελευταίας γενιάς λογισμικό MBUX, προσφέροντας προηγμένες λειτουργίες συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας. Επιπλέον, το στάνταρ τιμόνι AMG Performance, εξασφαλίζει μια σπορ και δυναμική εμπειρία οδήγησης.

Διαβάστε ακόμη: Mercedes-AMG E 53 HYBRID: Εξηλεκτρισμένη δύναμη