Το υδρογόνο θα μπορούσε να είναι το μέλλον της ενέργειας. Αυτό αποδεικνύει και η επένδυση της Ευρωπαϊκής Ένωσης η οποία φτάνει τα 180 έως 470 εκ. ευρώ. Μάλιστα, η επένδυση αφορά το ανανεώσιμο υδρογόνο στα πλαίσια του προγράμματος Green Deal. Επιπλέον, στο πλαίσιο τέτοιων επενδύσεων βλέπουμε προσπάθειες, όπως είναι αυτή του SCG Boot.
Ο ενθουσιασμός για το υδρογόνο οφείλεται μεταξύ άλλων στο ότι είτε χρησιμοποιείται σε μια κυψέλη καυσίμου, είτε καίγεται για παραγωγή θερμότητας, οι μόνες εκπομπές που έχει είναι καθαρό νερό.
Το υδρογονοκίνητο SCG Boot
Δεδομένου ότι το υδρογόνου μπορεί να έχει σημαντικά οφέλη και στην ηλεκτροκίνηση, η Αμερικανική εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων Scuderia Cameron Glickenhaus σκοπεύει να δημιουργήσει ένα νέο pickup μοντέλο με κυψέλες υδρογόνου.
Το συγκεκριμένο όχημα θα πατάει στο υπάρχον μοντέλο του SCG Boot (δείτε παρακάτω εικόνα) το οποίο λειτουργεί με καύσιμο, διαθέτει V8 βενζινοκινητήρα 6.2 λίτρων και νίκησε το μοντέλο Ford Bronco το 2019 και το 2020 στον αγώνα Baja 1000 στο Μεξικό.
Σε πρόσφατο post στο Instagram η εταιρεία ισχυρίστηκε ότι το επερχόμενο μοντέλο υδρογόνου θα έχει αυτονομία 1600 χιλιομέτρων και θα ανεφοδιάζεται σε μόλις 5 λεπτά.
Διαβάστε ακόμα:Startup δημιουργεί οικιακή μπαταρία υδρογόνου που τροφοδοτεί το σπίτι με ενέργεια 3 μέρες
Όπως βλέπουμε και από το παρακάτω tweet ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, έχει στο στόχαστρό του τον εκκεντρικό δισεκατομμυριούχο Elon Musk.
Αφορμή για την «κόντρα» των δύο αποτελεί μία δήλωση του Musk. Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι η τεχνολογία των κυψελών υδρογόνου δεν έχει καμία απολύτως εφαρμογή σε ρεαλιστικές συνθήκες. Επιπλέον, τη χαρακτήρισε ως «ανοησία».
Δηλώνει, μάλιστα, έτοιμος να αντιμετωπίσει το Cybertruck στο φημισμένο αγώνα Baja 1000 του 2023, όπου θα συμμετέχει με μία υδρογονοκίνητη έκδοση του SCG Boot.
Dear @elonmusk You have said that Hydrogen tech is “Mind boggling stupid.” You’ve also mentioned that the Baja 1000 would be a great test for your Cyber Truck. We say, Bring It. We’ll build a hydrogen powered Boot, and you can race a cyber truck in the 2023 Baja 1000. Best, Jim pic.twitter.com/umSRoM2I1f
— Scuderia Cameron Glickenhaus (@Glickenhaus) December 30, 2020
To νέο μοντέλο θα διαθέτει κυψέλες υδρογόνου που θα προσφέρουν ηλεκτρική ενέργεια στα δύο μοτέρ. Ακόμη, ενώ λόγω των μικρότερων μπαταριών θα ζυγίζει 100 κιλά λιγότερο από το Cybertruck.
Δεν υπάρχουν ακόμα ανακοινώσεις σχετικά με την τιμή του νέου SCG, αλλά σίγουρα η τιμή του δεν θα είναι χαμηλή. Ενδεικτικά το υπάρχον μοντέλο με V8 κινητήρα κοστίζει περίπου 237,000 ευρώ.