Το αυτόνομο πρωτότυπο Volkswagen ID. Buzz περιπλανήθηκε στους δρόμους του Μονάχου, στο πλαίσιο δοκιμών που έκανε η γερμανική φίρμα. Το εμβληματικό μοντέλο, δοκιμάζεται και με σύστημα αυτόνομης οδήγησης.
«Αυτόνομη» βόλτα στη πόλη
Παρών στην δοκιμή του, στη γερμανική πόλη, ήταν ο CEO της εταιρείας Χέμπερτ Ντίες. Παρέα με τον εκτελεστικό διευθυντή της Argo Al Munich, Άλεξ Χάαγκ. Σε αυτό το σημείο, να αναφέρουμε ότι η Argo Al μαζί με την Volkswagen ανέπτυξαν το αυτόνομο πρωτότυπο.
Το Volkswagen ID. Buzz ξυπνάει αναμνήσεις!
Οι δύο τους μίλησαν σχετικά με τις προκλήσεις της αυτόνομης οδήγησης στις πόλεις και τις αντιδράσεις των ανθρώπων απέναντι σε αυτή την τεχνολογία. Επιπλέον, ο Χάαγκ ανέλαβε την ξενάγηση και τη διάρκεια της διαδρομής, δίνοντας πολλές πληροφορίες στον CEO της VW.
Ο εξοπλισμός του αυτόνομου Volkswagen ID. Buzz
Το αυτόνομο πρωτότυπο διαθέτει 11 ραντάρ, 5 κοντινής απόστασης lidar, 14 κάμερες και σύστημα 360 μοιρών, τοποθετημένο στην οροφή. Το οποίο ουσιαστικά είναι ένα lidarμεγάλων αποστάσεων. Προφανώς, όλα αυτά τα στοιχεία συμβάλλουν στην άνετη και αυτόνομη κίνηση του πρωτότυπου.
Volkswagen ID. Buzz: Με τιμή κάτω από 60.000 ευρώ
Επιπλέον, για τη λειτουργία του τα στοιχεία «περνάνε» σε cloud δεδομένων. Ενώ, για την ομαλή και ασφαλή κίνηση του Volkswagen ID. Buzz, είναι υπεύθυνα τόσο το σύστημα της εταιρείας, όσο και αυτό της MOIA. Μέσω αυτών, επιλέγει την ιδανική διαδρομή για τον εκάστοτε προορισμό, ελέγχοντας επίσης τα εμπόδια και την ασφάλεια.
Τέλος, το όχημα θα μπει στην παραγωγή το 2025, επιδιώκοντας να είναι ιδιαίτερα ασφαλές. Ενώ θα χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγο σε περιπτώσεις μεγάλης κυκλοφοριακής συμφόρησης στα αστικά κέντρα.