Alfa Romeo Giulietta: κουπέ και κάμπριο;

Ο Jean-Philippeprendito επιβεβαίωσε κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στο Μουσείο Arese, τι μπορεί να περιμένουν οι Alfisti για τα επόμενα χρόνια.

Ακούστε το άρθρο

Μετά το λανσάρισμα του 33 Stradale, από το οποίο οι 33 πελάτες επέλεξαν το 90% την βενζινοκίνητη έκδοση και το 10% την ηλεκτρική έκδοση και του πρώην Milano, που θα κάνει το ντεμπούτο του τον Απρίλιο, σειρά θα είναι οι νέες Stelvio και Giulia, όπως επιβεβαιώθηκε επίσημα από το νέο σχέδιο industrial της εταιρείας

Και για τα επόμενα χρόνια, το πιθανότερο από το 2027, ο νούμερο ένα της Biscione, ανακοίνωσε την πρόθεσή του να λανσάρει ένα τέταρτο sport utility και έναν κληρονόμο του hatchback της κατηγορίας C, το οποίο θα μπορούσε να είναι διαθέσιμο σε πολλές εκδόσεις αμαξώματος, από κουπέ έως διθέσιο roadster.

Γεωπολιτικές παρατηρήσεις.

Τα προϊόντα αυτά, δεν συμπεριλήφθηκαν στην παρουσίαση των νέων μοντέλων, γιατί θα έρθουν μετά το 2026: χρονικός ορίζοντας για τον οποίο ο όμιλος Στελλάντις, έχει ήδη σχεδιάσει όλα τα επενδυτικά του σχέδια. 

Για να έχουμε την οριστική επιβεβαίωση των νέων έργων, θα πρέπει επομένως να περιμένουμε τουλάχιστον μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, με τον όμιλο να σκοπεύει επίσης να παρακολουθήσει προσεκτικά τις διάφορες γεωπολιτικές εξελίξεις. 

Ξεκινώντας από τις εκλογές στις Ηνωμένες Πολιτείες, δεδομένου ότι μια πιθανή επιστροφή στην προεδρία του Ντόναλντ Τραμπ, θα μπορούσε να αλλάξει την τράπουλα, στις αποφάσεις ηλεκτροκίνησης των οχημάτων, για την αγορά Stars and Stripes.

Καθαρόαιμο Όνειρο. 

Το πρώτο μοντέλο που ανακοίνωσε η Learnato για τη “μετά-Giulia” είναι ένα μεγάλο SUV, που θα έπρεπε ιδανικά να τοποθετηθεί πάνω από το Stelvio: «Σήμερα θα έφτιαχνα ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο, παρόμοιο με το Purosangue, αλλά πρέπει επίσης να δούμε την εξέλιξη των παγκόσμιων αγορών και να έχετε ένα σχέδιο Β, με επιστροφή στο τμήμα Γ». 

Στην περίπτωση του SUV, η πλατφόρμα θα ήταν το Stla Large, της μικρότερης αδερφής του Stelvio, το οποίο θα εγγυάται υψηλές αυτονομίες της τάξης των 700 χλμ WLTP και μεγάλη ευελιξία σχεδιασμού. Περισσότερο από ό,τι για την Ευρώπη, ωστόσο, αυτό το σπορτίβ βοηθητικό πρόγραμμα, έχει σχεδιαστεί ως μοντέλο κατάκτησης για αγορές όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Κίνα, όπου τα μεγάλα SUV είναι τα πιο δημοφιλή.

Η Τζούλιετα επέστρεψε.

Το δεύτερο μοντέλο, ωστόσο, είναι το πιο ενδιαφέρον για την αγορά μας. Είναι ένας ηλεκτρικός διάδοχος της Alfa Romeo Giulietta, η οποία θα μοιράζεται το ίδιο DNA με ένα άλλο σημαντικό ιταλικό μοντέλο, τη Lancia Delta. Και τα δύο αυτοκίνητα θα παράγονται στη Basilicata, στο εργοστάσιο Melfi και θα βασίζονται στην πλατφόρμα Stla Medium, η οποία επίσης πιστώνεται με αυτονομία περίπου 700 χλμ για τις πιο αποδοτικές εκδόσεις με έναν κινητήρα. Μάλιστα, το πλαίσιο θα του επιτρέψει να φιλοξενήσει έναν ή δύο κινητήρες, με μέγιστη ευελιξία εγκατάστασης.

Κουπέ και roadster, αν πάει καλά η Giulietta

Εκτός από μια πιθανή έκδοση Quadrifoglio, στην πραγματικότητα, θα μπορούσε να υπάρχει χώρος για νέες παραλλαγές αμαξώματος. Η Learned πρόσθεσε ότι, δεδομένων των λογικών επενδύσεων, εάν η Giulietta ήταν επιτυχημένη, θα μπορούσε επίσης να υπάρχει χώρος για πιο δυναμικά spin-offs, όπως ένα coupé, ένα convertible και ένα διθέσιο roadster. Ένα είδος ντουέτο της ηλεκτρικής εποχής.

abb_img