Alfa Romeo Milano: Τελευταίες πινελιές πριν την παρουσίαση της στις 10 Απριλίου

Η πολύαναμενόμενη Alfa Romeo Milano κάνει τις τελευταίες τις δοκιμές εξέλιξης ώστε να είναι έτοιμη για την παγκόσμια παρουσίασή της την άνοιξη.

Ακούστε το άρθρο

Η πολύαναμενόμενη Alfa Romeo Milano κάνει τις τελευταίες τις δοκιμές εξέλιξης ώστε να είναι έτοιμη για την παγκόσμια παρουσίασή της την άνοιξη.

Το Balocco Proving Ground, η ιστορική πίστα για την Alfa Romeo, φιλοξενεί τους ικανότερους μηχανικούς και δοκιμαστές της μάρκας που υποβάλλουν την Milano σε ειδικές δοκιμασίες. Το πρώτο B-SUV του ιταλικού εργοστασίου είναι και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο του. Έτσι αποτελεί ορόσημο για την Alfa Romeo.

Alfa Romeo: Αύξηση των πωλήσεων στην Ελλάδα το 2023

Οδηγοκεντρική, ώς οφείλει μια Alfa Romeo

Μεγάλη βαρύτητα έχει δοθεί στην οδική συμπεριφορά της Milano. Για αυτό έχουν δώσει τον καλύτερο τους εαυτό τρείς άνθρωποι με τεράστια εμπειρία. Επικεφαλής της τεχνικής εξέλιξης του μοντέλου είναι ο Luigi Domenichelli, ο οποίος φροντίζει για την απόδοση, την άνεση και την αξιοπιστία. Σημαντικός και ο ρόλος του Stefano Cereda, που συνέβαλε στην εξέλιξη της Tonale plug-in hybrid. Τέλος ο Domenico Bagnasco είναι υπεύθυνος για την επικύρωση της δυναμικής ουσίας του οχήματος.

Η Milano διαθέτει ένα εξαιρετικά άμεσο εμπρός σύστημα. Με ειδική γεωμετρία και ανάρτηση.  Έτσι εξασφαλίζει πιο γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης και καλύτερη πρόσφυση. Η μεγάλη εμπειρία της ομάδας εξέλιξης αποτελεί την εγγύηση για τα παραπάνω. Από τα χέρια τους έχουν περάσει οι 4C, 8C, Giulia και Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA, 33 Stradale οι οποίες έγραψαν ιστορία στην αυτοκίνηση.

Alfa Romeo Milano: Τελευταίες πινελιές πριν την παρουσίαση της στις 10 Απριλίου

Οι φωτογραφίες δεν μας δίνουν πολλές πληροφορίες για την εμφάνιση της Milano. Αφού το βαρύ καμουφλάζ ίσως κρύβει κάποιες σημαντικές γραμμές. Αλλά από προηγούμενες διαρροές ξέρουμε πως θα έχει LED φωτιστικά σώματα εμπρός, ενώ το σήμα θα είναι πάνω στο καπό, όπως στην 33 Stradale.

Το νέο μικρό αμιγώς ηλεκτρικό SUV χρησιμοποιεί ίδια πλατφόρμα με άλλα αυτοκίνητα B-SUV του ομίλου Stellantis. Όπως το Jeep Avenger και το Fiat 600. Έτσι αρχικά θα έχει ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, με έναν ή δύο κινητήρες και αυτονομία περίπου 400 χιλιομέτρων. Ενώ στη συνέχεια μάλλον θα έρθει και μία ήπια υβριδική έκδοση με κινητήρα βενζίνης.

abb_img