«Ανασταίνεται» το Ford Fiesta ως ηλεκτρικό δια χειρός VW;

Η Ford και η Volkswagen φλερτάρουν με την ιδέα να φέρουν πίσω το Fiesta ως ηλεκτρικό supermini! Δες τι αποκάλυψε κορυφαίο στέλεχος της VW

Ακούστε το άρθρο

Το θρυλικό Ford Fiesta, που αποσύρθηκε το 2023, φαίνεται ότι δεν έχει πει την τελευταία του λέξη. Πληροφορίες αναφέρουν πως η Ford και η Volkswagen εξετάζουν νέα projects μετά την επιτυχία της συνεργασίας τους στα ηλεκτρικά οχήματα, συνεργασία που γέννησε τα Ford Explorer και Capri, βασισμένα στις πλατφόρμες των VW ID.4 και ID.5.

Αν και ακόμα τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα, ο Martin Sander πρώην επικεφαλής της Ford Ευρώπης και νυν στέλεχος της VW, άφησε ξεκάθαρα ανοιχτό το ενδεχόμενο νέας σύμπραξης. Χαρακτήρισε τη συνεργασία ως «πολύ, πολύ, πολύ επιτυχημένη» και δεν απέκλεισε μελλοντικές τεχνολογικές ανταλλαγές.

«Αναστήνεται» το Ford Fiesta ως ηλεκτρικό με τη βοήθεια της VW;

Μια τέτοια επανασύνδεση, θα μπορούσε να γεννήσει ένα νέο ηλεκτρικό Fiesta, βασισμένο στη συντομευμένη πλατφόρμα MEB Entry, με αυτονομία έως 420 χλμ και δυνατότητα ταχείας φόρτισης στα 125 kW, τιμές που θα το έκαναν ανταγωνιστικό, σε κάθε κατηγορία supermini.

Η ανάγκη για ένα πιο προσιτό entry-level μοντέλο είναι έντονη. Το Ford Puma, αν και εμπορικά επιτυχημένο, έχει λίγο «αλμυρή» τιμή, που απομακρύνει πολλούς αγοραστές. Παράλληλα, η σταδιακή απόσυρση των Fiesta και Focus, δείχνει ότι η Ford δυσκολεύεται να εξασφαλίσει κέρδος από μικρά αυτοκίνητα πόλης.

«Αναστήνεται» το Ford Fiesta ως ηλεκτρικό με τη βοήθεια της VW;

Αν και η Ford κρατά κλειστά τα χαρτιά της για τις διαπραγματεύσεις, δηλώνει ότι «είναι σίγουρη για την ικανότητά της να ανταγωνιστεί στα σωστά τμήματα», αφήνοντας παράθυρο για εξελίξεις. Ταυτόχρονα, η ομάδα Skunkworks στην Καλιφόρνια, εργάζεται πάνω σε μια νέα προσιτή EV πλατφόρμα, αν και προς το παρόν εστιάζει σε ένα μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικό pick-up.

Η τελική εικόνα για τη νέα στρατηγική της Ford στα ηλεκτρικά οχήματα, αναμένεται να αποκαλυφθεί μέσα στο 2025, καθώς έχει προγραμματιστεί επίσημη ενημέρωση, για τεχνολογία, κερδοφορία και επενδυτικά πλάνα.

Πηγή: autoexpress.co.uk