Ο πρόεδρος της Xiaomi, William Lu, επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία σχεδιάζει να πουλήσει τα ηλεκτρικά της οχήματα σε παγκόσμιο επίπεδο, αν και προς το παρόν δεν έχει σκοπό να εισέλθει στην αγορά των ΗΠΑ. Τα μοντέλα SU7 και YU7, έχουν γνωρίσει μεγάλη επιτυχία στην Κίνα, ενισχύοντας τις φιλοδοξίες της εταιρείας, να επεκταθεί διεθνώς. Ωστόσο, η εταιρεία αναγνωρίζει τις προκλήσεις που συνεπάγεται η προσαρμογή, σε διαφορετικές αγορές και κανονισμούς.
Δείτε ακόμη: Πρώτες εικόνες από το εσωτερικό του Xiaomi YU7
Στο πλαίσιο της προετοιμασίας για διεθνείς πωλήσεις, η Xiaomi έχει ήδη ξεκινήσει έρευνα για τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των περιφερειακών αγορών. Ο πρόεδρος της εταιρείας, μιλώντας στο Mobile World Congress στη Βαρκελώνη, εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για τα σχέδια της Xiaomi να κυκλοφορήσει τα EVs της σε παγκόσμιες αγορές, εντός των επόμενων ετών, χωρίς όμως να αποκαλύψει συγκεκριμένες λεπτομέρειες.
Η εταιρεία φαίνεται να ακολουθεί τα βήματα άλλων κινεζικών μαρκών EV, όπως η BYD, που έχουν ήδη επεκταθεί σε διεθνείς αγορές. Ωστόσο, η Xiaomi θα πρέπει να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της συμμόρφωσης με τους κανονισμούς και τις απαιτήσεις διαφορετικών χωρών. Πιθανότατα, η εταιρεία θα ξεκινήσει με δοκιμαστικές πωλήσεις σε επιλεγμένες χώρες, πριν προχωρήσει σε ευρύτερη διάθεση.
Δείτε ακόμη: «Ξεσάλωσε» το Xiaomi SU7 στη Κίνα – Δείτε πόσα πούλησε
Εν τω μεταξύ, η Xiaomi συνεχίζει να κερδίζει την προσοχή με τα καινοτόμα μοντέλα της, όπως το SU7 Ultra, το οποίο προσφέρει εξαιρετική απόδοση σε ανταγωνιστική τιμή. Με τρεις ηλεκτροκινητήρες και ισχύ 1.527 ίππων, το SU7 Ultra ξεπερνά σε απόδοση ακόμη και την Porsche Taycan Turbo GT, ενώ η τιμή του είναι σημαντικά χαμηλότερη. Αυτή η στρατηγική τιμολόγησης και τεχνολογίας, ενισχύει τη θέση της Xiaomi ως σοβαρού παίκτη στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων.