H Peugeot αποκάλυψε την σιλουέτα του 9X8 προδιαγραφών 2024 με έντονα στοιχεία και μια εξαιρετική χρωματική εμφάνιση.
Η πρώτη πλήρης σεζόν της μάρκας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA είχε πολύ ενδιαφέρον. Επιπλέον είχε μια ενθαρρυντική επίδοση στο Le Mans και ένα παρθενικό βάθρο στη Monza. Και έχοντας περάσει μεγάλο μέρος του εναρκτήριου αγώνα της σεζόν 2024 στο Losail επικεφαλής, το Peugeot 9X8 έχει αρκετές ουσιαστικές αναβαθμίσεις. Kαθώς όλα δείχνουν ότι θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο εφέτος. Σε μια απίστευτα ανταγωνιστική κατηγορία Hypercar, με εννέα κατασκευαστές και δεκαεννέα πρωτότυπα.
Δείτε ακόμα: Peugeot e-5008: 7 θέσεις και… 660 χιλιόμετρα αυτονομίας
Το νέο Peugeot 9X8
Στην αρχική του έκδοση, η σχεδίαση του Peugeot 9X8 έγινε με βάση τους τεχνικούς κανονισμούς του 2020/2021. Ωστόσο, μεταξύ της φάσης σχεδιασμού του αυτοκινήτου και της αγωνιστικής του εμφάνισης το καλοκαίρι του 2022, οι κανονισμοί άλλαξαν. Ανοίγοντας τη δυνατότητα για βελτίωση των επιδόσεων σε ορισμένους τομείς. Ως εκ τούτου, ορισμένες σχεδιαστικές επιλογές αναθεωρήθηκαν. Για να επιτύχουν τους φιλόδοξους στόχους της Team Peugeot TotalEnergies.
«Κάναμε επιλογές που δεν είναι πλέον οι σωστές σήμερα. Και αυτή η διαφορά στην απόδοση δεν αντιστάθμίσε επαρκώς το BOP (Balance of Performance) το 2023», εξήγησε ο Olivier Jansonnie, Τεχνικός Διευθυντής της Peugeot Sport. «Επομένως η ιδέα ήταν να επιστρέψουμε σε ένα σχέδιο αυτοκινήτου που να είναι παρόμοιο με τα αντίστοιχα σχέδια αυτοκινήτου των ανταγωνιστών μας. Έτσι ώστε στη συνέχεια να τύχει ισοδύναμης μεταχείρισης από το BOP.»
«Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αποφασίσαμε να σταματήσουμε τη χρήση πανομοιότυπων ελαστικών πλάτους 31/31 cm σε όλους τους τροχούς. Επιλέξαμε ελαστικά 29 cm μπροστά και 34 cm πίσω. Αυστηρά μιλώντας, δεν είναι νέο αυτοκίνητο, καθώς έχει το ίδιο πλαίσιο, αλλά με πολλές αναβαθμίσεις. Για να λειτουργήσουν αποτελεσματικά τα ελαστικά, έπρεπε να αλλάξουμε το κέντρο βάρους του Peugeot 9X8. Πράγμα που σημαίνει μετακίνηση ορισμένων εξαρτημάτων και την εργασία για να κάνουμε κάποια άλλα ελαφρύτερα. Και για να έχουμε καλύτερη αεροδυναμική ισορροπία, χρειάστηκε να γίνει ανακατανομή των αεροδυναμικών φορτίων. Που είχε ως αποτέλεσμα να επανασχεδιάσουμε περίπου το 90% των εξαρτημάτων του αμαξώματος, κυρίως προσθέτοντας το πίσω φτερό. Εκτός από όλα αυτά, αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε αυτή τη νέα homologation (Δελτίο Αναγνώρισης αγωνιστικών αυτοκινήτων) για να προσθέσουμε κάποιες αναβαθμίσεις αξιοπιστίας και απόδοσης. Ώστε να έχουμε καλύτερες ευκαιρίες στο πρωτάθλημα.»
Την έκδοση 2024 του Peugeot 9X8 θα δούμε στος 21 Απριλίου. Στον αγώνα 6 Hours of Imola, δεύτερο γύρο της σεζόν FIA WEC.
Πηγή: Δελτίο Τύπου