Στην εποχή της συρρίκνωσης, που επιβάλλεται από αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών, η Aston Martin τολμά να πάει κόντρα στο ρεύμα. Πρόσφατα ανακοίνωσε έναν νέο κινητήρα V-12 twin turbo, με κολοσσιαία ισχύ 824 ίππων και 738 λίβρες πόδια ροπής. Γιατί; Αυτό θέλουν οι υπερπλούσιοι, αλλά και εμείς οι υπόλοιποι που δεν θα αντέξουμε ποτέ μια Aston, είτε είναι καινούργια είτε ακόμα και απο δεύτερο χέρι.
Μιλώντας με το Car Throttle, ο επικεφαλής στρατηγικής προϊόντων της εταιρείας Alex Long λέει ότι. Εσωτερικές μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι θέλουν απλώς μεγάλους κινητήρες. Είναι τόσο απλό. Ο Long αναφέρει μια «πραγματική συναισθηματική σύνδεση» μεταξύ των οδηγών και ενός V-12 ή ενός V-8. Που ένας μικρότερος εξακύλινδρος κινητήρας δεν μπορεί να προσφέρει, ή τουλάχιστον «δεν το κάνει ακόμα».
Φυσικά, όπως η Ferrari, η Maserati και η McLaren θα προσδοκούσαν να διαφέρουν με τα V-6 supercar τους. Η ίδια η Aston Martin είχε σχεδιάσει εξακύλινδρα μοντέλα πριν από όχι πολλά χρόνια. Η Valhalla έπρεπε αρχικά να αποκτήσει έναν V-6 με διπλό τούρμπο. Αλλά η βρετανική πολυτελής μάρκα, αποφάσισε τελικά να πάει με το δυναμικό V-8 της AMG. Το πρωτότυπο Vanquish Vision με μεσαίο κινητήρα έκανε το ντεμπούτο του με ένα V-6. Πριν η εταιρεία το σταματήσει στα τέλη του 2019.
Ο Long πιστεύει ότι οι εξακύλινδροι κινητήρες είναι πιο mainstream από έναν V-8. Πόσο μάλλον από έναν V-12. Υποστηρίζοντας ότι τα μικρότερα κινητήρια σύνολα, «δεν ανήκουν σε μεγάλο βαθμό στην κατηγορία premium».
Η Aston Martin είχε σχεδιάσει να γίνει εντελώς ηλεκτρική, μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Ωστόσο, η μάρκα με βάση το Gaydon, έχει ανακρούσει πρύμνη και θα συνεχίσει να φτιάχνει αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι τη δεκαετία του 2030.
Πηγή: motor1.com