Aston Martin: νέος κινητήρας V-12 twin-turbo με ισχύ 824 ίππων!

Το αφεντικό της εταιρείας Lawrence Stroll είπε νωρίτερα φέτος, ότι οι πελάτες θέλουν «ήχους και μυρωδιές» που προέρχονται από κινητήρες ICE

Ακούστε το άρθρο

Στην εποχή της συρρίκνωσης, που επιβάλλεται από αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών, η Aston Martin τολμά να πάει κόντρα στο ρεύμα. Πρόσφατα ανακοίνωσε έναν νέο κινητήρα V-12 twin turbo, με κολοσσιαία ισχύ 824 ίππων και 738 λίβρες πόδια ροπής. Γιατί; Αυτό θέλουν οι υπερπλούσιοι, αλλά και εμείς οι υπόλοιποι που δεν θα αντέξουμε ποτέ μια Aston, είτε είναι καινούργια είτε ακόμα και απο δεύτερο χέρι.

Μιλώντας με το Car Throttle, ο επικεφαλής στρατηγικής προϊόντων της εταιρείας Alex Long λέει ότι. Εσωτερικές μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι θέλουν απλώς μεγάλους κινητήρες. Είναι τόσο απλό. Ο Long αναφέρει μια «πραγματική συναισθηματική σύνδεση» μεταξύ των οδηγών και ενός V-12 ή ενός V-8. Που ένας μικρότερος εξακύλινδρος κινητήρας δεν μπορεί να προσφέρει, ή τουλάχιστον «δεν το κάνει ακόμα».

Φυσικά, όπως η Ferrari, η Maserati και η McLaren θα προσδοκούσαν να διαφέρουν με τα V-6 supercar τους. Η ίδια η Aston Martin είχε σχεδιάσει εξακύλινδρα μοντέλα πριν από όχι πολλά χρόνια. Η Valhalla έπρεπε αρχικά να αποκτήσει έναν V-6 με διπλό τούρμπο. Αλλά η βρετανική πολυτελής μάρκα, αποφάσισε τελικά να πάει με το δυναμικό V-8 της AMG. Το πρωτότυπο Vanquish Vision με μεσαίο κινητήρα έκανε το ντεμπούτο του με ένα V-6. Πριν η εταιρεία το σταματήσει στα τέλη του 2019.

Ο Long πιστεύει ότι οι εξακύλινδροι κινητήρες είναι πιο mainstream από έναν V-8. Πόσο μάλλον από έναν V-12. Υποστηρίζοντας ότι τα μικρότερα κινητήρια σύνολα, «δεν ανήκουν σε μεγάλο βαθμό στην κατηγορία premium».

Η Aston Martin είχε σχεδιάσει να γίνει εντελώς ηλεκτρική, μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Ωστόσο, η μάρκα με βάση το Gaydon, έχει ανακρούσει πρύμνη και θα συνεχίσει να φτιάχνει αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι τη δεκαετία του 2030.

Πηγή: motor1.com

abb_img