Με το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Audi A6 e-tron, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία από το Ίνγκολσταντ, η Audi, «ανάβει τα φώτα» με αυτοπεποίθηση στον ηλεκτροκίνητο ανταγωνισμό πολυτελών οχημάτων, προσπερνώντας τον αποφασιστικά και με αξιώσεις, με τις εκδόσεις Sportback και Avant.
Η «φρέσκια» εμφάνιση με νέα εντελώς σχεδίαση, αλλά και με έναν ονειρικό αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας της τάξης του 0,21 για την έκδοση Sportback και 0,24 για την έκδοση Avant, μαζί με την καινούργια πλατφόρμα PPE που διαθέτει επίπεδο πάτωμα, είναι αυτά που κάνουν το καινούργιο Audi A6 e-tron, να παίρνει αξιοκρατικά τα εύσημα στην κατηγορία του.
Η εξελιγμένη μπαταρία ιόντων-λιθίου που διαθέτει και στις δύο εκδόσεις το Audi A6 e-tron, με την τεράστια ενεργειακή χωρητικότητα των 100 kWh, δίνει μέγιστη αυτονομία άνω των 750 χιλιομέτρων στο A6 Sportback e-tron και πάνω από 720 χιλιόμετρα στο A6 Avant e-tron.
Αυτές οι δύο πισωκίνητες εκδόσεις με τον κωδικό Performance, αποδίδουν 367 PS, προσφέροντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα.
Περνώντας στην ισχυρότερη τετρακίνητη έκδοση S6 e-tron που διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, αυτή αποδίδει με την χρήση του launch control, 550 PS, έχοντας επιτάχυνση 0-100 σε 3,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 240 χλμ./ώρα, με την αυτονομία να τα καταφέρνει έως και τα 670 χλμ.
Διαθέτοντας την τεχνολογία των 800 volt και τη μέγιστη ισχύ φόρτισης DC των 270 kW, το A6 Sportback e-tron Performance, μπορεί να επαναφορτιστεί για να πάρει μια αυτονομία 300+ χιλιομέτρων, σε 10 λεπτά, ενώ για να φορτίσει από 10 σε 80% θα χρειαστεί 21 λεπτά. Επίσης, η φόρτιση AC με ισχύ έως και 11 kW είναι δυνατή σε κλασσικούς οικιακούς φορτιστές, ενώ η επιλογή φόρτισης AC στα 22 kW θα είναι διαθέσιμη στο μέλλον.
Περνώντας στο εσωτερικό, βρίσκουμε έναν τρισδιάστατο ανθρωποκεντρικό και εργονομικό σχεδιασμό, με μια κυρτή πανοραμική οθόνη MMI, που στο σύνολο της αποτελείται από το virtual cockpit των 11,9 ιντσών, την οθόνη αφής MMI των 14,5 ιντσών, μαζί με την οθόνη MMI των 10,9 ιντσών που βρίσκεται μπροστά από τον συνοδηγό.