Η Audi θα προσφέρει αποκλειστικά EV μοντέλα από το 2033, αλλά μέχρι τότε, θα συνεχίσει να προσφέρει και τα μοντέλα της με κινητήρα εδωτερικής καύσης, παράλληλα με τα ηλεκτρικά.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Audi, Gernot Döllner, δήλωσε ότι η στρατηγική της εταιρείας είναι «εγγυημένη για τα επόμενα 10 χρόνια» και προβλέπει μια πιο εκτεταμένη «μεταβατική φάση» μεταξύ των θερμικών και των ηλεκτρικών οχημάτων.
«Μέσα στον Όμιλο Volkswagen, αναγνωρίσαμε νωρίς ότι τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά θα αποτελέσουν τη μεταβατική γέφυρα των δύο κόσμων και τώρα βλέπουμε ότι η γέφυρα είναι μεγαλύτερη από ό,τι αρχικά πιστεύαμε», δήλωσε σχετικά.
«Για τα επόμενα 10 τουλάχιστον χρόνια, θα προσφέρουμε τρία συστήματα μετάδοσης κίνησης: εξαιρετικά αποδοτικά θερμικά σύνολα, επαναφορτιζόμενα υβριδικά, κάτι πολύ σημαντικό στην Κίνα και τη Βόρεια Αμερική, και μπαταριοκίνητα ηλεκτρικά. Το θετικό είναι ότι είμαστε ευέλικτοι».
Παρά τo έντονο ενδιαφέρον της Audi για τα υβριδικά, ωστόσο ο Döllner δήλωσε ότι η άποψη της εταιρείας είναι, ότι τα EV θα επικρατήσουν.
«Δεν τα έχει αγκαλιάσει πλήρως το κοινό, αλλά συνεχίζουν να αυξάνουν τα ποσοστά αγοράς τους. Αλλά πιστεύουμε ότι ένα ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία, είναι ανώτερο από ένα θερμικό. Με τις μελλοντικές καινοτομίες στο θέμα των μπαταριών, θα ξεπεραστούν οι σκόπελοι που υπάρχουν σήμερα».
Σε ανταπόκριση της αυξημένης ζήτησης για υβριδικά, η Audi δημιούργησε μια νέα γενιά κινητήρων εσωτερικής καύσης για την επόμενη γενιά μοντέλων PHEV. Θα μπορούν να διανύσουν έως και 100 χλμ με ηλεκτρική ενέργεια, χάρη σε μια σημαντικά μεγαλύτερη μπαταρία.
Τα νέα μοντέλα θα βασίζονται στην πλατφόρμα PPC. Η νέα πλατφόρμα θα μπορεί επίσης να φιλοξενήσει θερμικά μοτέρ σε ρόλο γεννήτριας, αν κι η Audi δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει κάποιο τέτοιο πλάνο.