Bentley: έρχεται ο Ultra Performance Hybrid V8!

Στη θέση του W12 θα βρίσκεται ένα νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης «Ultra Performance Hybrid» που αποτελείται από κινητήρα V8 και ηλεκτροκίνηση.

Ακούστε το άρθρο

Η Bentley στοχεύει να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα μέσω καινοτόμων νέων προσομοιωτών και της μείωσης του μεγέθους των κινητήρων. Έτσι δεν υπάρχει χώρος για τον τεράστιο αλλά χαρακτήρα κινητήρα W12 twin-turbo 6,0 λίτρων. Που έχει πρωτοστατήσει στις μεγαλύτερες σύγχρονες δημιουργίες της αυτοκινητοβιομηχανίας με έδρα την Crewe.

Στη θέση του, θα βρίσκεται ένα νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης «Ultra Performance Hybrid», που αποτελείται από κινητήρα V8 και ηλεκτροκίνηση. Επίσης, δεν γνωρίζουμε την χωρητικότητα του κινητήρα. Αλλά μάλλον είναι 4,0 λίτρων, όπως ακριβώς αυτό κάτω από το καπό της Porsche Panamera turbo E-Hybrid. Εκεί, ωστόσο, έχετε μόνο 670 ίππους και 685 lb-ft ροπής. 

Το πιο προηγμένο και πιο ισχυρό σύστημα μετάδοσης κίνησης στην 105χρονη ιστορία της Bentley

Η Bentley συνεχίζει να δηλώνει, ότι αυτό το νέο υβριδικό, θα έχει περισσότερη ισχύ απο το W12. Aλλά δεν διευκρινίZει ακριβώς πόση. Ωστόσο, η νέα Bentley Batur Convertible, έφερε το κύκνειο άσμα για αυτόν τον εμβληματικό κινητήρα. Διαθέτει τον κινητήρα με 739 ίππους και 737 lb-ft ροπής, η οποία είναι η μεγαλύτερη που έχει προσφέρει ποτέ το W12.

Δεν γνωρίζουμε επίσης πόση ροπή θα δημιουργήσει η νέα «ρύθμιση». Αλλά η Bentley υποδεικνύει ότι είναι πολύ, λέγοντας ότι θα προσφέρει “τετραψήφια ροπή, σε ένα ευρύτερο φάσμα στροφών”.

Εύλογη ηλεκτρική εμβέλεια

Η Bentley υπόσχεται 80 χλμ, πλήρως ηλεκτρικής αυτονομίας, κάτι που μας λέει ότι το υβριδικό θα είναι ένα πλήρες plug-in σύστημα. Όχι ένα ήπιο υβριδικό που μπορεί να επαναφορτιστεί μόνο από τον κινητήρα.

Χρησιμοποιώντας  τον κύκλο WLTP, η Bentley αναμένει να αποδώσει τιμή CO2 κάτω από 109 mpg (50 g/km). Η Bentley κάποτε σχεδίαζε να γίνει πλήρως ηλεκτρική μέχρι το 2026, αλλά τώρα στοχεύει το 2033 ως ημερομηνία λήξης της.

abb_img