Ακούγοντας το όνομα BMW M3 ή και M4, δηλαδή τις παραδοσιακά κορυφαίες σπορ εκδόσεις της Σειράς 3 και Σειράς 4, μας έρχονται στο μυαλό 2 μοντέλα με πολυκύλινδρο κινητήρα και χαρακτηριστικό μεταλλικό ήχο. Ωστόσο, η νέα εποχή του εξηλεκτρισμού μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα, ακόμη και για αυτά τα μοντέλα. Άλλωστε, κάτι ανάλογο δήλωσε σε συνέντευξη και ο επικεφαλής του τμήματος Μ της γερμανικής φίρμας, Frank van Meel.
Οι BMW X5 και X6 M Competition εξηλεκτρίστηκαν!
Βέβαια, μία τέτοια κίνηση θεωρητικά δεν θα είναι και τόσο δύσκολη για την μάρκα, η οποία έχει στη διάθεσή της ήδη μία αντίστοιχη ηλεκτρική επιλογή. Και προφανώς μιλάμε για την ισχυρή και αμιγώς ηλεκτρική BMW i4, η οποία αποδίδει 544 ίππους και 795 Nm ροπής. Επιπλέον, είναι ιδιαίτερα σπορτίφ στον δρόμο, χαρίζοντας ένα μεγάλο χαμόγελο σε αυτόν που είναι πίσω από το τιμόνι της. Από πλευράς επιδόσεων, ενδεικτικά μπορεί να επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα.
Test Drive || BMW i4 M50: Ηλεκτρική… αστραπή 544 ίππων!
Ποια προϋπόθεση θα πληρούν οι ηλεκτρικές BMW M3 και M4;
Σύμφωνα με τον κ. Frank van Meel, η ηλεκτρική φύση των 2 μοντέλων είναι κάτι το οποίο εξετάζουν στην BMW. Ωστόσο, για να γίνει αυτό πραγματικότητα, θα πρέπει τα οχήματα να πληρούν κάποιες προϋποθέσεις. Η βασικότερη από αυτές είναι ότι ο εξηλεκτρισμός τους δεν θα επηρεάσει την αποτελεσματικότητά τους. Ειδικότερα, θα πρέπει να έχουν καλύτερη οδική συμπεριφορά σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά. Άλλωστε, αυτό έχουν συνηθίσει τα τελευταία χρόνια όλοι οι πελάτες της βαυαρικής φίρμας.
Νέα BMW Σειρά 5: Ηλεκτρική και πιο δυναμική από ποτέ!
Βέβαια, ο επικεφαλής του τμήματος M της BMW δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο της διατήρησης του βενζινοκίνητου μοτέρ. Ωστόσο, στο «τραπέζι» υπάρχει ακόμη και η επιλογή μιας Plug-in Hybrid εκδοχής. Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι μελλοντικές M3 και M4 θα είναι διαθέσιμες μόνο με έναν τύπο συστήματος κίνησης.
Δηλαδή, στην περίπτωση που έχουν αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, δεν θα υπάρξει άλλη διαθέσιμη επιλογή. Η νέα γενιά θα κάνει την εμφάνισή της το 2027 ή το 2028, οπότε θα πρέπει να κάνουμε λίγο υπομονή μέχρι την τελική απόφαση της BMW.