Το iX θα αποτελέσει από το 2021 την κορωνίδα της ηλεκτρικής γκάμας της BMW όντας εξαρχής σχεδιασμένο με γνώμονα την ηλεκτροκίνηση, αλλά και προσφέροντας πρωτόγνωρες δυνατότητες σε επίπεδο αυτόνομης οδήγησης και νέων εφαρμογών.
Η βαυαρική εταιρεία αποκάλυψε την μετεξέλιξη του πρωτότυπου iNext ως έκδοση παραγωγής, δίνοντας το στίγμα ”μιας νέας εποχής”, την αυλαία της οποίας θα ανοίξει το παρόν πολυτελές ηλεκτροκίνητο SUV που αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία σε περίπου ένα χρόνο από σήμερα.
Σημαντικότερα και από την επιβλητική παρουσία του βαυαρικού SUV είναι στην προκειμένη περίπτωση όσα δεν φαίνονται, καθώς το iX εκτός από έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου iNext, αποτελεί το πρώτο μοντέλο της BMW που έχει ως αφετηρία μια μεταβλητή αρχιτεκτονική η οποία έχει σχεδιαστεί εξαρχής με γνώμονα την ηλεκτροκίνηση και πρόκειται στο μέλλον να αποτελέσει την βάση για πληθώρα μοντέλων στην γκάμα της BMW.
Πλην της νέας αρχιτεκτονικής το iNext διαθέτει ισχυρότερους επεξεργαστές, τους ισχυρότερους που έχει τοποθετήσει ποτέ η BMW σε μοντέλο παραγωγής, καθώς και δίκτυο 5G, στοιχεία που νόμου επιτρέποντος, θα του εξασφαλίσουν διευρυμένες δυνατότητες ημιαυτόνομης οδήγησης πλην φυσικά των νεολογισμών σε επίπεδο εφαρμογών και προσβασιμότητας.
Σε ό,τι αφορά το κινητήριο σύνολο, αποτελείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ, -ένα για κάθε άξονα- τα οποία τροφοδοτούνται από μπαταρίες ιόντων λιθίου με απόδοση 100 kWh.
Τα ηλεκτρικά μοτέρ συστήνονται ως πέμπτης γενιάς eDrive κάτι που απλά σημαίνει ότι καταλαμβάνουν λιγότερο χώρο εξασφαλίζοντας περισσότερη ισχύ σε σχέση για παράδειγμα με το i3.
Σε απόλυτα μεγέθη, οι δύο κινητήρες εξασφαλίζουν ισχύ 500 ίππων και κίνηση στους τέσσερις τροχούς καθιστώντας εφικτή την επιτάχυνση του iX από 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα.
Νέας γενιάς είναι και οι μπαταρίες 100 KWh οι οποίες τοποθετούνται κάτω από το πάτωμα προς όφελος της διάταξης, και υπόσχονται αυτονομία 600 χλμ. αλλά και τη δυνατότητα υπερταχείας φόρτισης 200 KW κάτι που σημαίνει ότι μπορούν να αναπληρώσουν το 80% της ενέργειας τους σε περίπου 40 λεπτά.
Επιπλέον θα υπάρχει και η δυνατότητα φόρτισης μέσω οικιακού Wallbox 11 kW η οποία υπόσχεται πλήρη επαναφόρτιση σε 11 ώρες.
Η BMW δεν έχει δημοσιοποιήσει ακόμη τα στοιχεία για τις διαστάσεις του iX, αποκαλύπτοντας μόνο το μεταξόνιο το οποίο ανέρχεται σε 3,0 μέτρα προδιαγράφοντας ένα εξαιρετικά ευρύχωρο εσωτερικό.
Σύμφωνα δε, με τις επίσημες συστάσεις το iX θα είναι ανάλογο της Χ5 σε ό,τι αφορά το μήκος και το πλάτος ενώ ως προς το ύψος θα είναι αντίστοιχο της Χ6.