Το Hyundai Ioniq 5 N έχει επαινεθεί ευρέως από τους λάτρεις των αυτοκινήτων και θεωρείται από πολλούς ως το πιο επικεντρωμένο στον οδηγό EV στον πλανήτη. Το τμήμα της Βαυαρέζικης εταιρείας BMW M, το παρατήρησε. Kαι το αφεντικό της, αποκάλυψε ότι η εταιρεία εργάζεται σε μιμήσεις αλλαγών ταχυτήτων και ψεύτικους ήχους για τα EV της.
Όταν κατασκεύαζε το πρώτο EV με το σήμα N, η Hyundai θα μπορούσε να είχε ακολουθήσει το μονοπάτι που χάραξε η Kia με το EV6 GT. Kαι να είχε δώσει στο κανονικό Ioniq 5, περισσότερη ισχύ, κάποιες αλλαγές στο πλαίσιο και μεγάλα φρένα. Δεν το έκανε. Αντίθετα, η αυτοκινητοβιομηχανία έκανε την υπέρβαση. Ανέπτυξε διάφορα συστήματα και χαρακτηριστικά, που προσθέτουν αρκετά ατού στη συνολική οδηγική εμπειρία. Συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας αλλαγής ταχυτήτων, μέσω ενός εικονικού κιβωτίου οκτώ σχέσεων διπλού συμπλέκτη.
Τι λέει η BMW M
Το Top Gear, μίλησε πρόσφατα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της BMW M Frank van Meel και τον ρώτησε για το Ioniq 5N. Αυτός επαίνεσε τη δημιουργία υψηλής ισχύος της Hyundai και είπε: Φαίνεται ότι οι αγοραστές των μελλοντικών ηλεκτρικών οχημάτων της BMW, θα έχουν παρόμοια «παιχνίδια» για να παίξουν.
«Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτονται, έτσι σκεφτόμαστε και εμείς», είπε. Πρέπει να έχετε ήχους στο αυτοκίνητο. Εάν είστε στην πίστα, δεν έχετε χρόνο να κοιτάξετε το ταχύμετρο ή το στροφόμετρο σας. Εάν αγωνίζεστε και αφιερώσετε χρόνο για να δείτε την οθόνη σας, τότε δύο αυτοκίνητα θα σας προσπεράσουν. Οπότε αυτό που θέλεις να έχεις είναι ένας τρόπος να ξέρεις σε τι ταχύτητα βρίσκεσαι, έναν τρόπο να «νιώσεις τις στροφές».
«Σε ένα καθαρό EV με μία ταχύτητα, χωρίς ήχο και χωρίς συναισθήματα, δεν ξέρεις αν κάνεις 125 ή 150 χλμ ή οτιδήποτε άλλο». Πρόσθεσε ο van Meel. «Χρειάζεσαι λύση για αυτό. Πρέπει να βρείτε μια σύνδεση με τον εγκέφαλο του οδηγού, χωρίς να αναγκαστείτε να κοιτάξετε το ταχύμετρό σας. Οπότε νομίζω ότι αυτό που έκανε η Hyundai με την εξομοίωση ταχυτήτων και τον ήχο, είναι ο σωστός τρόπος. Χρειαζόμαστε κάτι τέτοιο στα αυτοκίνητα επιδόσεων».
Το αφεντικό της BMW M, δήλωσε επίσης, ότι η εταιρεία εργάζεται σε προσομοιωμένες αλλαγές ταχυτήτων για ηλεκτρικά «εδώ και μερικά χρόνια». Και είπε ότι έχει μερικές «πολύ ενδιαφέρουσες προσεγγίσεις σε αυτό το θέμα».
Το πρώτο EV υψηλών επιδόσεων από το τμήμα M, θα είναι ένα σεντάν βασισμένο στην πλατφόρμα Neue Klasse της εταιρείας. Αυτό το μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2026 ή το 2027. Αυτή τη στιγμή δοκιμάζεται με τετρακινητήρια μονάδα, που θα μπορούσε να αποδίδει 1.341 ίππους, κάτι εξαιρετικό για ένα σεντάν. Προσθέστε σε αυτό, μερικούς ψεύτικους ήχους και προσομοιωμένες αλλαγές ταχυτήτων και θα μπορούσε να είναι ένας «δολοφόνος υπεραυτοκίνητων», που εστιάζει στον οδηγό.
Πηγή: Carscoops