Η BMW M2 CS πρόκειται να ξαναγεννηθεί τον επόμενο χρόνο με περισσότερη ισχύ, σκληροπυρηνικό στήσιμο πλαισίου και επιθετική νέα εμφάνιση.
Το πρώτο M2 CS επικροτήθηκε από τους δοκιμαστές δρόμου της Autocar για τη συναρπαστική δυναμική του και το αυτοκίνητο δεύτερης γενιάς αναμένεται να ακολουθήσει το παράδειγμά του, με μια σειρά από αναβαθμίσεις εξοικονόμησης βάρους και βελτίωσης του χειρισμού.
Αναμένεται ότι η BMW θα κοσμείται με ελαφριά κράματα, οροφή από ανθρακονήματα, bucket καθίσματα από ανθρακονήματα και άφθονη επένδυση Alcantara, μαζί με ανανεωμένους προφυλακτήρες με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, πιο ογκώδη πίσω αεροτομή για αυξημένη κάθετη δύναμη και πιο σκληροπυρηνική διάταξη πέδησης.
Λεπτομέρειες για οποιεσδήποτε αυξήσεις ισχύος παραμένουν κρυφές, αλλά είναι πιθανό το CS να ανταλλάξει το «B58» 3,0 λίτρων straight six της M2 με το στενά συνδεδεμένο – αλλά πιο ισχυρό – «S58» που χρησιμοποιείται ήδη από τις μεγαλύτερες M3 και M4 . Θεωρητικά, αυτό θα μπορούσε να ανεβάσει την ισχύ της M2 πέρα από τους 500 ίππους και να αυξήσει δραματικά την απόδοσή της στα χαρτιά.
Στην πραγματικότητα, η M2 CS πρόκειται να προσφέρεται μόνο με κίνηση στους πίσω τροχούς, αλλά, σε αντίθεση με την προηγούμενη CS, φέρεται να πωλείται αποκλειστικά με το οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων του στάνταρ αυτοκινήτου. Τα αφεντικά της M έχουν προτείνει, ότι η μάρκα θα συνεχίσει να προσφέρει τα υπάρχοντα μηχανικά της μοντέλα για όσο διάστημα είναι βιώσιμα, αλλά δεν θα αναπτύσσει νέα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων.
Το CS φέρεται ότι θα είναι στην παραγωγή, ξεκινώντας τον Αύγουστο του 2025. Πριν από αυτό, η BMW θα ενημερώσει τη στάνταρ M2, με ισχύ αυξημένη από 453 ίππους σε 469 ίππους – πιθανότατα μειώνοντας τον χρόνο 0-100 χλμ/ώρα κατά μερικά δέκατα του δευτερολέπτου – και μια σειρά από λεπτές αλλαγές στο στυλ, συμπεριλαμβανομένων νέων τροχών και χρωματικών επιλογών.
Οι πλήρεις λεπτομέρειες θα πλησιάσουν στην κυκλοφορία τον Αύγουστο, αλλά με βάση μια πρόσφατη αύξηση κόστους για την παρόμοια ενημερωμένη M4, η προσαρμοσμένη M2 θα αυξηθεί σε τιμή από περίπου 76.000 ευρώ σε τιμή που θα πλησιάζει τις 82.000 ευρώ. Το κορυφαίο CS είναι πιθανό να πιέσει προς – ή ίσως και να ξεπεράσει – το όριο των 93.000 ευρώ.
Πηγή: AUTOCAR