Η BMW πρωτοπορεί και κάνει ένα μεγάλο βήμα σε ότι αφορά τα μέσα κινητικότητας. Ειδικότερα, παρουσιάζει ένα νέο αναδιπλούμενο ηλεκτρικό πατίνι (e-scooter) με εντυπωσιακή σχεδίαση. Η εταιρεία αποφασίζει να εξερευνήσει νέες διαστάσεις στον κόσμο των ηλεκτρικών δίτροχων, φέρνοντας μια εντελώς φρέσκια προοπτική στην αστική κινητικότητα.
Το εν λόγω ηλεκτρικό πατίνι ξεχωρίζει για την αναδιπλούμενη σχεδίαση του, καθώς επίσης για την απλότητα και την έξυπνη λειτουργικότητά του. Η πλατφόρμα προσφέρει ευκολία στην παραγωγή και αποτελεσματικότητα στην αστική κινητικότητα, ενώ παράλληλα διατηρεί μια σύγχρονη εμφάνιση.
BMW: Το Μόναχο θα «βγάζει» μόνο ηλεκτρικά από το 2027
Ποιες οι επιδόσεις του ηλεκτρικού πατινιού;
Πιο συγκεκριμένα, η γερμανική μάρκα, μέσω του εν λόγω e-scooter, παρουσιάζει έναν μηχανισμό αναδίπλωσης των πίσω τροχών. Αυτό δίνει στο ηλεκτρικό μοντέλο μια συμπαγή και ευέλικτη δομή. Ειδικότερα, η σανίδα δαπέδου του πατινιού, προσφέρει ευελιξία, επιτρέποντας στον πίσω τροχό να αιωρείται μέσα από το κέντρο του πλαισίου.
BMW iX3: Με αυτονομία πάνω από 560 χιλιόμετρα
Επίσης, ο ηλεκτρικός κινητήρας του μοντέλου θα φτάνει έως και 500 W, ή μέχρι 1400 Watt εάν το 60% της ισχύος χρησιμοποιείται για αυτοεξισορρόπηση. Αν και το σχέδιο δεν διευκρινίζει αν η τεχνολογία αυτοεξισορρόπησης θα εφαρμοστεί, η BMW δείχνει πάντα προς την κατεύθυνση της καινοτομίας.
The Open: Το ηλεκτρικό γιοτ των BMW και Tyde
Το e-scooter της BMW θα ζυγίζει(;) 55 κιλά
Παρά τον γερμανικό κανονισμό για τα 20 χιλιόμετρα ανά ώρα, η BMW δεν ανακοίνωσε την τελική ταχύτητα, αλλά πιθανότατα θα προσφέρει γρηγορότερες εκδόσεις για άλλες αγορές. Προς το παρόν δεν υπάρχουν ακριβείς πληροφορίες για το βάρος του. Ωστόσο τα μέχρι τώρα στοιχεία κάνουν λόγο για 55 κιλά, καθιστώντας το εξαιρετικά φορητό και ελαφρύ.
Τέλος, το νέο e-scooter που ετοιμάζει η γερμανική εταιρεία δεν είναι το πρώτο ηλεκτρικό της. H αυτό το νέο εγχείρημα αντιπροσωπεύει μια σοβαρή προσέγγιση στην ανάπτυξη ηλεκτρικών μέσων κινητικότητας. Η BMW συνεχίζει να προωθεί τις καινοτόμες ιδέες της, καθώς εξελίσσεται προς το μέλλον της ηλεκτρικής κινητικότητας.