Η συνεργασία της Bugatti με τη Rimac είναι ανέλπιστα κερδοφόρα, σύμφωνα με τον Mateo Rimac. Μάλιστα, ο CEO της φίρμας από την Κροατία, χαρακτήρισε την κοινοπραξία Bugatti-Rimac εξαιρετικά κερδοφόρα και τόνισε ότι οι ταμειακές ροές είναι θετικές πέρα από κάθε προσδοκία.
Τις εν λόγω δηλώσεις παραχώρησε από τα γραφεία της Rimac Technology στο Warwick της Αγγλίας. Ουσιαστικά, η συνεργασία της γαλλικής με την κροατική εταιρεία αφορά την απο κοινού ανάπτυξη οχημάτων.
Rimac Nevera: Το πιο γρήγορο ηλεκτρικό αυτοκίνητο!
Λίγα λόγια για την κοινοπραξία Bugatti-Rimac
Η κοινοπραξία Bugatti-Rimac ανήκει στο όμιλο της Rimac. Παράλληλα, ο εν λόγω όμιλος περιλαμβάνει και την Rimac Technology, η οποία παράγει συστήματα μπαταριών και εξαρτήματα κινητήρων.
Ακόμη, το 45% της κοινοπραξίας ανήκει στην Porsche AG, η οποία έχει αναλάβει την παραγωγή του Nevera και του Chiron. Ουσιαστικά, η συνεργασία με την Porsche στοχεύει στον μελλοντικό υβριδισμό και εξηλεκτρισμό του ομίλου Rimac. Τέλος, η γερμανική φίρμα κατέχει το 20% του ομίλου.
Rimac και Nvidia: Με το νέο διαμορφωτή όλα είναι πιο εύκολα!
Παράλληλα, ο Mate Rimac δήλωσε σχετικά με την κοινοπραξία ότι είναι μία κατάσταση με πολλαπλά οφέλη για όλους. Μάλιστα, η κοινοπραξία έχει προσφέρει πολλές συνεργασίες όχι μόνο στη Rimac αλλά και στη Bugatti.
Ακόμη, ο ίδιος σχολίασε εγκωμιαστικά το επίπεδο των εργαζομένων στα γραφεία της εταιρείας. Επιπλέον, ανέφερε ότι το Warwick αποτελεί μία κρίσιμη τοποθεσία για την Rimac Technology, καθώς εκεί είναι το κέντρο των καινοτόμων ιδεών κινητικότητας.
Επιπρόσθετα, αποκάλυψε την αναζήτηση μίας μεγαλύτερης και μονιμότερης βάσης στο Ηνωμένο Βασίλειο για τον όμιλο. Τέλος, είπε ότι η συνέχεια του ομίλου θα γίνει στα πρότυπα της Ferrari.
Bugatti Carbone Limited Edition: Smartwatch… 2.500 δολαρίων!
Ο Mate Rimac, δήλωσε σχετικά με τη Ferrari:
«Στη Ferrari κάνουν σχέδια και πάντα τα καταφέρνουν. Αυτό που θέλω να έχω είναι κάποιο είδος σταθερότητας και βεβαιότητας πριν κάνουμε μια δημόσια εγγραφή, επειδή δεν θέλουμε να δώσουμε υποσχέσεις που δεν μπορούμε να τηρήσουμε.
Μια δημόσια εγγραφή θα μπορούσε να συμβεί ανά πάσα στιγμή από τρία χρόνια έως μια δεκαετία από τώρα. Ακόμη, είναι δυνατόν να περιλαμβάνει τη συμμετοχή στο χρηματιστήριο ως όμιλος ή την απόσπαση μιας μονάδας. Σίγουρα θα γίνει, γιατί προφανώς έχουμε οικονομικούς επενδυτές που κάποια στιγμή θέλουν να φύγουν».