Η BYD ανακοίνωσε ότι στις 9 Απριλίου, θα λανσάρει επίσημα στην κινεζική αγορά τα νέα αμιγώς ηλεκτρικά της μοντέλα, Han L και Tang L. Και τα δύο οχήματα βασίζονται στην Super e-Platform και εξοπλίζονται με κινητήρες που φτάνουν τις 30.511 στροφές ανά λεπτό.

Η νέα τεχνολογία φόρτισης Flash Charging της BYD υποστηρίζει αρχιτεκτονική 1000V και δυνατότητα φόρτισης στα 1000A. Ο ρυθμός φόρτισης 10C επιτρέπει φόρτιση για 2 χλμ σε μόλις ένα δευτερόλεπτο, ενώ υποστηρίζεται και ταυτόχρονη φόρτιση με δύο καλώδια.

Το Han L EV, με μήκος 5.050 χλστ και μεταξόνιο 2.970 χλστ, διαθέτει fastback σχεδίαση και αεροδυναμικό συντελεστή 0,23 Cd. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις: με κίνηση στους πίσω τροχούς (RWD) και ισχύ 680 PS και τετρακίνηση (AWD) με ισχύ 1.101 PS.
Η αυτονομία κυμαίνεται από 601 χλμ έως 705 χλμ, ανάλογα με την έκδοση και την μπαταρία Blade δεύτερης γενιάς των 83,2 kWh χωρητικότητας. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 305 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: BYD Yangwang U8L – Το νέο πολυτελές SUV κλέβει τις εντυπώσεις με 1.196 PS
Αντίστοιχα, το SUV Tang L EV έχει διαστάσεις 5.040 χλστ μήκος και μεταξόνιο 2.950 χλστ. Όσον αφορά την ισχύ, το Tang L EV έχει παρόμοιες προδιαγραφές με αυτές του Han L EV. Είναι εξοπλισμένο με μια μπαταρία Blade LFP των 100,5 kWh. Επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 287 χλμ./ώρα. Το RWD έχει αυτονομία CLTC 670 χλμ, το AWD έχει αυτονομία CLTC 600 χλμ, ενώ η έκδοση AWD με το σύστημα drone που είναι τοποθετημένο στο όχημα, έχει αυτονομία CLTC 560 χλμ.
Και τα δύο μοντέλα ενσωματώνουν το προηγμένο σύστημα αυτόνομης οδήγησης God’s Eye (DiPilot 300), το οποίο περιλαμβάνει lidar στην οροφή, κάμερες, αισθητήρες και χάρτες υψηλής ανάλυσης, για υποστήριξη αυτόματης πλοήγησης και στάθμευσης.
Δείτε ακόμα: Η BYD πάει… «τρένο»!
Στο εσωτερικό του Tang L, υπάρχει διάταξη 7 θέσεων (2+3+2), με τα καθίσματα της πρώτης σειράς, να διαθέτουν θέρμανση, εξαερισμό και μασάζ. Ο αποθηκευτικός χώρος αγγίζει τα 1.960 λίτρα πίσω και 136 λίτρα μπροστά.
Δείτε ακόμα: Η BYD πούλησε ένα εκατομμύριο οχήματα το 1ο τρίμηνο του 2025
Το σύστημα infotainment DiLink 5.0 περιλαμβάνει κεντρική περιστρεφόμενη οθόνη 15,6”, HUD με επαυξημένη πραγματικότητα (AR-HUD), LCD πίνακα οργάνων, τιμόνι flat-bottom και ενσωματωμένο ψυγείο.
Δείτε ακόμα: Αυτό είναι το νέο «high-tech trendy» ηλεκτρικό SUV της BYD
Η BYD επαναπροσδιορίζει και πάλι την έννοια του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, προσφέροντας κορυφαίες επιδόσεις, προηγμένες τεχνολογίες και υψηλά επίπεδα άνεσης και αυτονομίας.
Πηγή: BYD