BYD Ocean-M: ένα hot hatch με 308 ίππους

Το BYD Ocean-M, σε σχήμα και μέγεθος, οραματίζεται ξεκάθαρα ως αντίπαλος για τα MG 4 EV, Volkswagen ID 3, Renault Mégane E-Tech Electric και Smart #1.

Ακούστε το άρθρο

Ονομάζεται Ocean-M απο την BYD και ενώ η έκδοση παραγωγής θα είναι αναμφίβολα διαθέσιμη χωρίς το bodykit τύπου τουριστικού αυτοκινήτου. Όπως και τα ελαστικά χαμηλού προφίλ, αλλά και τους μεγάλους δίσκους φρένων.

Εν ολίγοις θα δούμε ένα χάτσμπακ, μήκους περίπου 4,3 μέτρων, με επιθετικό μπροστινό άκρο, διακριτικό φωτισμό LED, ηλεκτρονικές λαβές θυρών. Και που ανοίγουν, αλλά και διογκωμένες καμάρες.

BYD: Με αρκετό συναγωνισμό

Σε σχήμα και μέγεθος, οραματίζεται ξεκάθαρα ως αντίπαλος για τα MG 4 EV, Volkswagen ID 3, Renault Mégane E-Tech Electric και Smart #1.

Τεχνικές λεπτομέρειες δεν είναι προσεχείς, αλλά η BYD είπε ότι το Ocean-M χρησιμοποιεί μια νέα πλατφόρμα EV με κινητήρα τοποθετημένο στο πίσω μέρος. Παίρνοντας την ισχύ του από μια νέα γενιά μπαταριών cell-to-body, χρησιμοποιώντας το εμπορικό σήμα Blade της BYD .

Η πλατφόρμα πιστεύεται ότι είναι μια εξέλιξη της e-Platform 3.0 που στηρίζει το crossover Atto 3, το Seal saloon και το Seal U SUV. Και που πιθανότατα ονομάζεται 4.0.

Παρά το γεγονός ότι μιλάει για τα “γονίδια απόδοσης” της και αναφέρεται στο hatchback ως “κανόνι από καθαρό ηλεκτρικό χάλυβα”. Η εταιρεία, δεν έχει δώσει καμία ένδειξη για την απόδοση ισχύος του Ocean-M.

Το καυτό hot hatch της BYD

Το πιο ισχυρό ηλεκτρικό ηλεκτρικό όχημα που πωλεί αυτή τη στιγμή η κινεζική μάρκα, είναι η έκδοση με έναν κινητήρα 308 ίππων του Seal. Εάν αυτός ο κινητήρας μεταφερθεί στο Ocean-M, θα αντιμετωπίσει τα νέα Volkswagen ID 3 GTX και Cupra Born VZ.

Χωρίς αμφιβολία, το Ocean-M θα είναι επίσης διαθέσιμο σε πιο αποδοτικές, λιγότερο εστιασμένες στην απόδοση επιλογές. Με τον κινητήρα 201 ίππων του Atto 3 πιθανόν να αναπτυχθεί περαιτέρω. Το Ocean-M αναμένεται να είναι το έκτο αυτοκίνητο που λανσάρει η κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία, στο Ηνωμένο Βασίλειο. Μετά τα Atto 3, Dolphin, Seal, Seal-U και το επερχόμενο crossover Sea Lion.

Το Han saloon και το SUV Tang που πουλάει σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, δεν θα έρθουν στην Βρεττανία. Και δεν υπάρχει καμία επιβεβαίωση για τα σχέδια του Ηνωμένου Βασιλείου για τις άλλες μάρκες αυτοκινήτων της BYD. Όπως Denza, Fangchengbao και  Yangwang.

Η BYD έχει επιβεβαιώσει τα σχέδιά της να διαθέσει το Ocean-M στην Κίνα αργότερα αυτό το έτος στην τιμή των 22.000 λιρών. Αλλά ο ευρωπαϊκός τιμοκατάλογος θα ξεκινήσει κάπως πιο πάνω από αυτό.

Πηγή: Autocar

abb_img