BYD – Πώς έγινε η άλωση της Ευρώπης

Ο Michael Shu, είπε ότι η προσιτή τιμή της BYD, επιτεύχθηκε χάρη στην υψηλότερη «αποτελεσματικότητα διαχείρισης» και τη μοναδική τεχνολογία

Ακούστε το άρθρο

Τον Μάιο του 2020, η BYD Auto ανακοίνωσε ότι θα προσφέρει επιβατικά οχήματα στην Ευρώπη, ξεκινώντας από την Νορβηγία. Η εταιρεία επέλεξε τη Νορβηγία, λόγω της ευρείας υιοθέτησης των ηλεκτρικών οχημάτων στη χώρα. Το πρώτο όχημα που προσφέρεται εκεί είναι το Tang. Τα προηγούμενα οχήματα BYD που προσφέρονταν στην Ευρώπη, ήταν κυρίως επαγγελματικά οχήματα και οχήματα προσανατολισμένα στον στόλο, όπως το e6, που πωλούνται ακόμα και τώρα, σε χαμηλές ποσότητες. 

BYD - Πώς άλωσε την Ευρώπη

Το 2022, η εταιρεία άρχισε να πουλά τα επιβατικά της οχήματα σε περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, όπως στις Δανία, Σουηδία, Ολλανδία, Γαλλία και ΒέλγιοΣτη Γερμανία και την Σουηδία, τα μοντέλα της, πωλούνται σε συνεργασία με τον Όμιλο Hedin.

BYD – Η περιπετειώδης ιστορία του σήματος

Τον Οκτώβριο του 2022, η BYD διόρισε την Denzel Group ως διανομέα της στην Αυστρία. Τον Μάρτιο του 2023, η εταιρεία εισήλθε στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, παρουσιάζοντας το Atto 3. Τον Ιούνιο του 2024, άρχισε να πουλά τρία μοντέλα επιβατικών αυτοκινήτων BEV στην Πολωνία.

BYD - Πώς άλωσε την Ευρώπη

Η BYD θα κατασκευάσει το πρώτο της ευρωπαϊκό εργοστάσιο επιβατικών αυτοκινήτων στο Σέγκεντ της Ουγγαρίας, το οποίο θα κατασκευάζει νέα ενεργειακά οχήματα, με ετήσια δυναμικότητα άνω των 100.000 οχημάτων. Το σχέδιο ανακοινώθηκε τον Δεκέμβριο του 2023. Είναι ο πρώτος Κινέζος κατασκευαστής, που σχεδιάζει ένα ευρωπαϊκό εργοστάσιο.

BYD - Πώς άλωσε την Ευρώπη

Τον Σεπτέμβριο του 2023, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ανακοίνωσε ότι η ΕΕ θα ξεκινήσει έρευνα κατά των επιδοτήσεων σε κινέζους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένης της BYD.

Η BYD λανσάρει το νέο Song Pro DM-i με αυτονομία 1.400 χλμ και τιμή 14.370 ευρώ

Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, ισχυρίστηκε ότι οι τιμές των κινεζικών ηλεκτρικών οχημάτων, διατηρούνται τεχνητά χαμηλές, από σημαντικές κρατικές επιδοτήσεις, κάτι που στην πραγματικότητα θα στρεβλώσει την αγορά της ΕΕ.

BYD - Πώς άλωσε την Ευρώπη

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Europe, Michael Shu, υποστήριξε ότι η ανταγωνιστική τιμή της BYD, επιτεύχθηκε χάρη στην υψηλότερη «αποτελεσματικότητα διαχείρισης» και τη μοναδική τεχνολογία, αντί για επιδοτήσεις από την κινεζική κυβέρνηση.

BYD - Πώς άλωσε την Ευρώπη

Τον Ιούνιο του 2024, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την έρευνά της και επέβαλε πρόσθετο εισαγωγικό δασμό 17,4% επιπλέον του υφιστάμενου 15% στα οχήματα της BYD που εισάγονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση, με ισχύ στις 4 Ιουλίου 2024.

Έρχεται το καλύτερο αυτοκίνητο της BYD το Denza Z9 GT [Τιμές]

BYD - Πώς άλωσε την Ευρώπη

Τα οχήματα της BYD δημιουργούν σημαντικά υψηλότερη κερδοφορία στην Ευρώπη, από ό,τι στην Κίνα, λόγω της υψηλότερης τιμής τους, στην ευρωπαϊκή αγορά. Έρευνα από τον Όμιλο Rhodium, δείχνει ότι η εταιρεία πουλά τα οχήματά της στην Ευρώπη με άνοδο 92–112% σε σύγκριση με τις τιμές της στην Κίνα.

BYD - Πώς άλωσε την Ευρώπη

Ως αποτέλεσμα, η κινέζικη εταιρεία, πραγματοποιεί περίπου 14.300 € κέρδος σε κάθε μοντέλο Seal U EV που πωλείται στην ΕΕ, το οποίο είναι 11 φορές αυξημένο, σε σύγκριση με το κέρδος των 1.300 € στο ίδιο μοντέλο που πωλείται στην Κίνα. Το Reuters σημείωσε ότι η τιμή του BYD Atto 3 είναι 19.283 $ στην Κίνα και 42.789 $ στη Γερμανία.

Η BYD είναι πλέον η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο

BYD - Πώς άλωσε την Ευρώπη

Παρά την υψηλότερη τιμή στη Γερμανία, παραμένει ανταγωνιστική με παρόμοια ηλεκτρικά οχήματα εκεί. Η διαφορά τιμής, μπορεί να αποδοθεί στις πιο ανταγωνιστικές συνθήκες της αγοράς στην Κίνα, ενώ στην Ευρώπη, η εταιρεία, είναι σε θέση να τοποθετήσει τα οχήματά της σε υψηλότερη τιμή. Αυτό δείχνει ότι παρά τους δασμούς που επιβλήθηκαν από την ΕΕ, η BYD είναι πιθανό να συνεχίσει να δημιουργεί κέρδη στην Ευρώπη.

abb_img