Η Toyota αποκάλυψε ένα άλλο πρωτότυπο αυτοκίνητο, για την αυξανόμενη γκάμα bZ στην Κίνα, στις 15 Νοεμβρίου. Ένα αμιγώς ηλεκτρικό σεντάν κατηγορίας C, το bZ7 concept είναι πιθανό να μπει στην παραγωγή το επόμενο έτος και θα ανταγωνιστεί αυτοκίνητα όπως το Xiaomi SU7, το BYD Han, και το Luxeed S7.
Το αυτοκίνητο είναι πιθανό να είναι σεντάν μόνο για την Κίνα. Εκτός Κίνας, η Toyota έχει μόνο ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το bZ4X, αλλά στην Κίνα, η γκάμα της bZ αυξάνεται ραγδαία, έχοντας ξεκινήσει με το sedan bZ3.
Είναι ενδιαφέρον ότι το concept bZ7 μοιάζει πανομοιότυπο ή πολύ παρόμοιο με το Comfortable Space Concept που παρουσιάστηκε στην περσινή Έκθεση Αυτοκινήτου του Guangzhou. Το αυτοκίνητο, θα παράγεται από την κοινοπραξία GAC Toyota και πιθανότατα θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2025.
Το bZ7 έχει ένα κομψό σχήμα που μοιάζει με κουπέ. Στο μπροστινό μέρος, υπάρχει μια κλειστή όψη με διαμπερή φώτα, ενώ το πίσω μέρος διαθέτει επίσης ανάλογη διάταξη πίσω φώτων.
Μέσα στην Toyota, το αυτοκίνητο είναι γνωστό ως Project 630D. Τον Μάιο, η GAC Group συζήτησε και ενέκρινε μια πρόταση για το GAC Toyota Project 630D. Με αυτήν ουσιαστικά συμφώνησε να προχωρήσει το έργο και να υπάρξει μια συνολική επένδυση 1,588 δισεκατομμυρίων γιουάν (218 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ).
Ο προηγούμενος σχεδιασμός της εταιρείας έδειξε, ότι η GAC Toyota, σκόπευε να λανσάρει ένα πλήρως ηλεκτρικό μεσαίου προς μεγάλου σεντάν φέτος, γνωστό ως Comfortable Space. Πιστεύεται ότι το bZ7, το Comfortable Space και το Project 630D, είναι όλα το ίδιο αυτοκίνητο.
Επί του παρόντος, η κοινοπραξία GAC Toyota πουλά τα bZ3X και bZ4X. Η κοινοπραξία FAW Toyota από την άλλη πλευρά, έχει τα bZ3 και bZ4X. Το bZ3C θα ενταχθεί στη σειρά FAW τους επόμενους μήνες. Αν και το bZ3X εμφανίζεται ήδη στην ιστοσελίδα της GAC Toyota, δεν θα ξεκινήσει τις παραδόσεις πριν από τον Μάρτιο.
Τόσο τα αυτοκίνητα bZ3X όσο και τα bZ3C, έκαναν το ντεμπούτο τους στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου νωρίτερα φέτος, ενώ το bZ7 θα ξεκινήσει να πωλείται το καλοκαίρι του 2025.
Από το sedan bZ3, οι πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις της Toyota στην Κίνα, έχουν βασιστεί σε μεγάλο βαθμό, στην τεχνολογία της BYD για το σύστημα μετάδοσης κίνησης, χρησιμοποιώντας τόσο την μπαταρία blade, όσο και τους ηλεκτροκινητήρες της BYD. Αυτό επεκτείνεται και στο bZ3C και είναι πολύ πιθανόν και το bZ7 να είναι το ίδιο.
Το bZ7 δεν ήταν το μόνο ηλεκτρικό μοντέλο μόνο για την Κίνα από Ιάπωνα παραγωγό που παρουσιάστηκε στη φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου του Guangzhou. Το Nissan N7 sedan έκανε επίσης το ντεμπούτο του.
Πηγή: carnewschina.com