Η CATL είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μπαταριών στον κόσμο για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η κινεζική εταιρεία το κάνει σαφές σε ένα «κέντρο εμπειρίας» που άνοιξε τώρα στο Chengdu. Εκεί εκτίθενται σχεδόν 100 μοντέλα από περίπου 50 μάρκες αυτοκινήτων, που όλα έχουν τοποθετημένες μπαταρίες της CATL.
Το «CATL New Energy Plaza» στο Chengdu προορίζεται να χρησιμεύσει ως ένα είδος βιτρίνας για την ηλεκτροκίνηση και με έμφαση στην CATL. Οι επισκέπτες θα μπορούν να δουν μια μεγάλη ποικιλία από ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξοπλισμένα με μπαταρίες της CATL. Η αρμόδια περιφερειακή κυβέρνηση στο Chengdu και αρκετοί κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν επίσης συνεργαστεί στο κέντρο εμπειρίας.
Σύμφωνα με την CATL, έχει δημιουργήσει μια νέα πλατφόρμα σε συνεργασία με κατασκευαστές αυτοκινήτων, «για να χτίσει μια γέφυρα μεταξύ κατασκευαστών αυτοκινήτων και καταναλωτών, για την προώθηση της καινοτομίας και της αμοιβαίας επιτυχίας».
Τα μοντέλα που εκτίθενται στο Chengdu περιλαμβάνουν παγκόσμια bestseller όπως το Tesla Model 3 και Model Y, ηλεκτρικά αυτοκίνητα από Γερμανούς κατασκευαστές όπως το VW ID.4 Crozz και ID.6 Crozz, καθώς και παραδείγματα από κινεζικές μάρκες. Η CATL είναι ο κύριος προμηθευτής των μπαταριών της Nio, γι’ αυτό και αρκετά από τα μοντέλα της start-up βρίσκονται στην έκθεση.
Εκεί μπορείτε να δείτε και το Xiaomi SU7, το οποίο έχει μεγάλη ζήτηση στην Κίνα από την πρεμιέρα του τον Απρίλιο. Μπορείτε να διαβάσετε μια αρχική αναφορά οδήγησης για το SU7 εδώ. Plug-in υβριδικά από Wey και Volvo (το XC60 για την ακρίβεια), φαίνονται επίσης στις φωτογραφίες.
Ως κατασκευαστής μπαταριών, η CATL είναι πρωτίστως συνεργάτης των OEM. Ως εκ τούτου, η CarNewsChina, σημειώνει εύστοχα ότι ο εκθεσιακός χώρος των 13.800 τετραγωνικών μέτρων είναι η πρώτη για την CATL: αυτή είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία έρχεται σε άμεση επαφή με τους τελικούς πελάτες.
Η εταιρεία είχε ήδη κάνει μια εμφατική εμφάνιση στην Auto China στο Πεκίνο. Τώρα φαίνεται ότι η εταιρεία θα είναι επίσης περισσότερο παρούσα στον τελικό πελάτη, έτσι ώστε όχι μόνο να αποφασίσουν υπέρ ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, αλλά και ενός με μπαταρία της CATL, όταν πάρουν την επόμενη απόφαση αγοράς. Ωστόσο, η CATL θέλει ρητά να απογύγει την ειδική επωνυμία «CATL Inside», που χρησιμοποιήθηκε κάποτε για υπολογιστές με τσιπ Intel.
Αν και το κέντρο εμπειρίας αναφέρεται επίσης ως εκθεσιακός χώρος για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είναι καθαρά μια έκθεση, αλλά σε αντίθεση με τους εκθεσιακούς χώρους αντιπροσώπων, δεν θα πραγματοποιούνται πωλήσεις εκεί. Ωστόσο, το κέντρο θα προσφέρει υπηρεσίες όπως test drives, καθώς και εκδηλώσεις ενημέρωσης για ολόκληρο τον κύκλο ζωής, όχι μόνο των αυτοκινήτων, αλλά και των μπαταριών. Οι εργαζόμενοι της CATL θα απαντήσουν σε ερωτήσεις καταναλωτών, σχετικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τις μπαταρίες στην έκθεση. Θα υπάρξουν επίσης εξειδικευμένες παρουσιάσεις για την ανάπτυξη μπαταριών.
Εκτός από το νέο κέντρο, το οποίο ονομάζεται επίσης «Ning Space» στην Κίνα (πιθανώς σε σχέση με τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Ningde), η CATL έχει επίσης εισαγάγει τη δική της υπηρεσία aftermarket που ονομάζεται «Ningjia Service». Σε όλη την Κίνα, 112 κέντρα σέρβις, θα προσφέρουν υπηρεσίες που σχετίζονται με τις μπαταρίες, από ομάδες κινητής τηλεφωνίας σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, έως τη συντήρηση της μπαταρίας και τους ελέγχους κατάστασης της μπαταρίας.
Πηγές: prnewswire.com , carnewschina.com