Η Stellantis και η CATL ανακοίνωσαν σχέδια να επενδύσουν έως και 4,1 δισεκατομμύρια ευρώ (4,3 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ), σε μια κοινή επιχείρηση, για την κατασκευή εργοστασίου μπαταριών φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) στη Σαραγόσα της Ισπανίας. Η εγκατάσταση, η οποία αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία της μέχρι τα τέλη του 2026, στοχεύει να φτάσει σε παραγωγική δυναμικότητα έως και 50 GWh, ανάλογα με τις συνθήκες της αγοράς και τη ρυθμιστική υποστήριξη από την Ισπανία και την Ευρωπαϊκή Ένωση, ανακοίνωσαν οι εταιρείες σε κοινή τους δήλωση. Η κοινοπραξία μεταξύ της CATL και της Stellantis είναι 50:50 και η κατασκευή μπαταριών θα υλοποιηθεί σε διάφορες φάσεις.
Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι το έργο σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα στις προσπάθειες της Stellantis, να προωθήσει τις δυνατότητες παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων (EV) στην Ευρώπη. Το εργοστάσιο της Σαραγόσα, θα επικεντρωθεί στην παροχή προσιτών, ανθεκτικών συστημάτων μπαταριών, για οχήματα κατηγορίας Β και Γ, συμπεριλαμβανομένων επιβατικών αυτοκινήτων, crossover και SUV.
Αυτό το εγχείρημα βασίζεται σε προηγούμενο μη δεσμευτικό μνημόνιο συνεννόησης (MOU) που υπογράφηκε τον Νοέμβριο του 2023, μεταξύ Stellantis και CATL. Η συμφωνία περιέγραφε σχέδια για τοπική παραγωγή κυψελών και μονάδων μπαταρίας LFP στην Ευρώπη και μια μακροπρόθεσμη συνεργασία, για την προώθηση της τεχνολογίας μπαταριών EV.
Το 2023, η Stellantis ανακοίνωσε την απόκτηση μεριδίου 20% στην κινεζική startup EV Leapmotor, για 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ (1,58 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ). Η Stellantis έλαβε το αποκλειστικό δικαίωμα πώλησης Leapmotor EVs παγκοσμίως, εξαιρουμένης της Κίνας. Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος Carlos Tavares, ανακοίνωσε ότι τα Leapmotor EV, θα κατασκευαστούν σε εργοστάσια της Stellantis παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ.