Χάρβαρντ: 1 στους 5 δημόσιους φορτιστές EV δεν λειτουργεί

Η μελέτη του Χάρβαρντ, κατέληξε στο συμπέρασμα, ότι οι φορτιστές των ΗΠΑ έχουν αξιοπιστία μόλις 78% με τα βενζινάδικα να είναι πιο αξιόπιστα

Ακούστε το άρθρο

Πολλά πράγματα εμποδίζουν τους αγοραστές νέων αυτοκινήτων, να κάνουν τη μετάβαση στα ηλεκτρικά. Ενώ οι πωλήσεις συνεχίζουν να αυξάνονται, ο ρυθμός με τον οποίο αυξήθηκαν οι πωλήσεις των EV, μειώθηκε σημαντικά τους τελευταίους μήνες. Ένα στοιχείο που έχει «παπαγαλιστεί» από πολλές έρευνες, είναι η ανησυχία των καταναλωτών ότι η υποδομή φόρτισης, δεν είναι αρκετά καλή. Και σύμφωνα με μια νέα έκθεση του Χάρβαρντ, αυτή φαίνεται να είναι ακριβής εκτίμηση.

Η μελέτη βασίστηκε σε δεδομένα μιας δεκαετίας και διαπίστωσε ότι οι σταθμοί φόρτισης στις ΗΠΑ, είχαν βαθμολογία αξιοπιστίας μόλις 78 τοις εκατό ή με άλλα λόγια, ένας στους πέντε φορτιστές είναι χαλασμένος. Η έρευνα διεξήχθη από έναν συνεργάτη του Harvard Business School και περιελάμβανε δεδομένα από περισσότερες από 1 εκατομμύριο αξιολογήσεις σταθμών φόρτισης από οδηγούς EV, σε όλη τη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία.

Χάρβαρντ: 1 στους 5 δημόσιους φορτιστές EV δεν λειτουργεί

Η έκθεση του Χάρβαρντ αναφέρει, ότι οι σταθμοί φόρτισης EV είναι κατά μέσο όρο, λιγότερο αξιόπιστοι από τις παραδοσιακές αντλίες βενζίνης. Άλλα προβλήματα που εντοπίστηκαν,  επικεντρώνονται στο δίκτυο ταχείας φόρτισης της χώρας. Η έλλειψη πρόσβασης σε δημόσια διαθέσιμη χρέωση, είναι μια τεράστια ανησυχία για πολλούς. Επιπλέον, πολιτείες όπως η Ουάσιγκτον και η Βιρτζίνια, έχουν ολόκληρες κομητείες, που δεν φιλοξενούν ούτε έναν δημόσιο φορτιστή EV.

Σε γενικές γραμμές, η διάρκεια ζωής της μπαταρίας EV βελτιώνεται και οι χρόνοι επαναφόρτισης μειώνονται. Αυτό σημαίνει ότι το άγχος της εμβέλειας θα μπορούσε να έχει μικρότερο αντίκτυπο στις πιθανές πωλήσεις EV. Ωστόσο, υπάρχει ένα διαφορετικό άγχος που αντιμετωπίζουν οι πιθανοί αγοραστές EV: Το αγχος φόρτισης.

Χάρβαρντ: 1 στους 5 δημόσιους φορτιστές EV δεν λειτουργεί

«Φανταστείτε να πάτε σε ένα παραδοσιακό βενζινάδικο και δύο στις 10 φορές, οι αντλίες να είναι εκτός λειτουργίας», δήλωσε ο επικεφαλής ερευνητής της μελέτης, Omar Asensio. «Οι καταναλωτές θα επαναστατούσαν». Μιλώντας στο Bloomberg, είπε αναλυτικά, «Κανείς δεν συντηρεί αυτούς τους σταθμούς».

Μια παλαιότερη μελέτη της JD Power ρώτησε περισσότερους από 8.000 οδηγούς που συμμερίζονται παρόμοιες ανησυχίες, σχετικά με τη φόρτιση. Αν και υπάρχουν περισσότεροι σταθμοί φόρτισης διαθέσιμοι στην Αμερική τώρα από ποτέ, ο αριθμός των ανθρώπων που ισχυρίζονται ότι οι ανησυχίες σχετικά με τις επιλογές φόρτισης θα τους αποτρέψουν από την αγορά ενός EV ,έχει αυξηθεί στο 52 τοις εκατό.

Πηγή: Carscoops

 

abb_img