Μοιράσου το!

Chery Tiggo 7 C-DM: Το Land Rover του φτωχού

Το Tiggo 7 C-DM, συνδυάζει το ευρωπαϊκό στυλ, με τη μηχανολογική προσέγγιση της Chery, αλλά δεν είναι Land Rover

Ακούστε το άρθρο

Αναπτύχθηκε από τον πρώην σχεδιαστή της Land Rover, τον Steve Eum. Το Tiggo 7 C-DM, συνδυάζει το ευρωπαϊκό στυλ, με τη μηχανολογική προσέγγιση της Chery. Το συμπαγές SUV, μοιράζεται την πλατφόρμα του με το Tansuo 06 και προσφέρει επιλογές ICE και PHEV, με βασική τεχνική εστίαση, στην απόδοση μικρότερου βάρους και στην προσαρμοστική ανάρτηση. Το 2024, η Chery πούλησε 2,6 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως (αύξηση 38,4%), με τη σειρά Tiggo να συνεισφέρει σημαντικά.

Chery Tiggo 7 C-DM - Το Land Rover του φτωχού

Εξωτερικά

Το εξωτερικό του Tiggo 7 C-DM, δείχνει μια ωρίμανση της σχεδιαστικής γλώσσας της Chery, υπό τις οδηγίες του Eum. Το εξωτερικό του επιτυγχάνει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,33 μέσω ενός ενεργού συστήματος κλείστρου γρίλιας, με 30 θέσεις λειτουργίας και βελτιστοποιημένα πάνελ, κάτω από το αμάξωμα.

Chery Tiggo 7 C-DM - Το Land Rover του φτωχού

Το πλευρικό προφίλ διατηρεί αναλογία 0,618 επιφάνειας γυαλιού προς αμάξωμα, αναλογία που ικανοποιεί ταυτόχρονα τις δομικές απαιτήσεις και τις ανάγκες του εσωτερικού χώρου. Η πίσω σχεδίαση διαθέτει 128 μεμονωμένους ανακλαστήρες στα πίσω φώτα LED, παρέχοντας ομοιόμορφο φωτισμό, που πληροί τα πρότυπα ορατότητας ECE R48. Τα πάνελ κάτω από το αμάξωμα, επεκτείνουν την κάλυψη 85%, για βελτιωμένη διαχείριση ροής αέρα, ιδιαίτερα για τη μείωση της αντίστασης του αέρα, γύρω από την περιοχή του πίσω άξονα.

Δείτε ακόμα: To Chery Tiggo 8 έρχεται στην Ευρώπη

Chery Tiggo 7 C-DM - Το Land Rover του φτωχού

Εσωτερικά

Το ταμπλό χρησιμοποιεί επιφάνειες απαλής υφής, που καλύπτουν το 68% των ορατών περιοχών, ενώ τα υπόλοιπα εξαρτήματα, χρησιμοποιούν ανακυκλωμένο πολυπροπυλένιο, με ανάγλυφη σύσταση κόκκων. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, εμφανίζει πληροφορίες με ανάλυσης 1920×720 και μέγιστη φωτεινότητα 1000 nit. Η κάθετη οθόνη αφής 14,8 ιντσών της κεντρικής κονσόλας, λειτουργεί μέσω του συστήματος Chery’s Lion 5.0, που τροφοδοτείται από ένα chipset Qualcomm 8155, παρέχοντας υπολογιστική απόδοση 105.000 DMIPS.

Chery Tiggo 7 C-DM - Το Land Rover του φτωχού

Τα χειριστήρια διατηρούν φυσικούς περιστροφικούς επιλογείς για κρίσιμες λειτουργίες, με ανάδραση. Ο χώρος αποθήκευσης στην καμπίνα περιλαμβάνει 18 ξεχωριστά διαμερίσματα συνολικής χωρητικότητας 28,7 λίτρων, συμπεριλαμβανομένου ενός κάδου στην κεντρική κονσόλα 5,2 λίτρων, με επιλογή ροής αέρα για ψύξη. Τα διαιρούμενα πίσω καθίσματα 60:40 αναδιπλώνονται επίπεδα, με ρύθμιση ανάκλισης 12°, αυξάνοντας την χωρητικότητα φόρτωσης από 570 σε 1.472 λίτρα, διατηρώντας παράλληλα το ύψος δαπέδου φόρτωσης, στα 720 χλστ για εύκολη προσβασιμότητα.

Chery Tiggo 7 C-DM - Το Land Rover του φτωχού

Η ποιότητα κύλισης ξεχωρίζει, με τους αποσβεστήρες να απορροφούν αποτελεσματικά τις ατέλειες του δρόμου, διατηρώντας παράλληλα τον έλεγχο του αμαξώματος. Ο συντονισμός της ανάρτησης, φιλτράρει τους κραδασμούς, ενώ διατηρεί το πλαίσιο σταθερό. Το τιμόνι προσφέρει τρία επιλέξιμα επίπεδα χειρισμού, με προοδευτική ρύθμιση, με 2,2 στροφές lock-to-lock στη λειτουργία σπορ.

Chery Tiggo 7 C-DM - Το Land Rover του φτωχού

Το διαθέσιμο σύστημα τετρακίνησης, επιδεικνύει εντυπωσιακά αντανακλαστικά, εμπλέκοντας τον πίσω άξονα εντός 120 ms, όταν ανιχνευτεί ολίσθηση. Η απόδοση πέδησης, αποδεικνύεται συνεπής, με αεριζόμενους δίσκους 320 χλστ εμπρός και 302 χλστ πίσω, που προσφέρουν απόσταση ακινητοποίησης, από 100-0 χλμ./ώρα σε 37,8 μέτρα.

Chery Tiggo 7 C-DM - Το Land Rover του φτωχού

Ετυμηγορία

Το Tiggo 7 C-DM δεν είναι Land Rover. Ούτε είναι τόσο διασκεδαστικό όσο ο ξάδερφός του, το Jetour Traveler, αλλά εξακολουθεί να δείχνει τη μηχανική πρόοδο της Chery, με μετρήσιμες βελτιώσεις στη δομική ακαμψία και τη βελτίωση του συστήματος μετάδοσης κίνησης.

Chery Tiggo 7 C-DM - Το Land Rover του φτωχού

Προσφέρει ανταγωνιστική αξία και υποστηρίζεται από εγγύηση εφ’ όρου ζωής. Ωστόσο, μπορούν να γίνουν κάποιες βελτιώσεις. Ο αισθητός θόρυβος της ανάρτησης, υπερβαίνει τους μέσους όρους κατά 3 dB και η βαθμονόμησή του στο τιμόνι, μπορεί να βελτιωθεί για την οδήγηση μέσα στην πόλη.

Πηγή: carnewschina.com