Θα υπάρχει ένα Chevrolet Bolt EV δεύτερης γενιάς, επιβεβαίωσε η διευθύνουσα σύμβουλος της General Motors Mary Barra, κατά τη διάρκεια μιας τηλεδιάσκεψης, για τα κέρδη, στην Automotive Press Association στο Ντιτρόιτ.
Αν και το Bolt ήταν πάντα μεταξύ των φθηνότερων ηλεκτρικών οχημάτων, οι περικοπές τιμών για το 2023 το έριξαν στα 25.500 ευρώ. Οι πωλήσεις ανέκαμψαν μετά από μια αμφιλεγόμενη ανάκληση μπαταριών το 2021, με 38.120 μονάδες το 2022, που ήταν η καλύτερη χρονιά πωλήσεων του Bolt μέχρι σήμερα.
Μέχρι στιγμής, το 2023 πηγαίνει καλά, με 33.659 αυτοκίνητα να παραδόθηκαν κατά το πρώτο εξάμηνο. Το τρέχον Bolt, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2017, είναι κατασκευασμένο στην πλατφόρμα BEV2, που αναπτύχθηκε με τη βοήθεια της LG, η οποία κατασκεύασε επίσης τη μπαταρία του Bolt.
Έκτοτε, η GM και η LG Energy Solution, συνεργάζονται σε μια νέα πλατφόρμα μπαταριών, την Ultium, η οποία βρίσκεται ήδη στα Cadillac Lyriq και GMC Hummer EV και θα υποστηρίξει επίσης και το Silverado EV.
Η Barra επιβεβαίωσε ότι η επόμενη γενιά Bolt, θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα Ultium, η οποία σύμφωνα με την εταιρεία θα βοηθήσει το μοντέλο Bolt να επιστρέψει στην αγορά σε ένα επιταχυνόμενο χρονοδιάγραμμα, αν και ο συγκεκριμένος χρόνος δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί.
Αναμένουμε ότι η δεύτερη γενιά Bolt, θα φτάσει με το μοντέλο του 2025 και ενώ η Chevy δεν διευκρίνισε εάν το ελαφρώς μεγαλύτερο Bolt EUV θα επιστρέψει, το οποίο πιθανότατα θα συμβεί, εάν οι πωλήσεις crossover συνεχίσουν να κυριαρχούν στην αγορά.