Η ανανέωση της σειράς των μοντέλων φέρνει και αναθεωρημένο στυλ και βελτιωμένη τεχνολογία. Έτσι για να κάνει και το Cupra πιο ξεχωριστό από το Seat.Αλλά η Cupra έχει «μπολιάσει» και ένα νέο πρόσωπο στα Formentor και Leon. Και για να ξεχωρίσει έτσι καλύτερα τη σειρά της από αυτή της αδερφής μάρκας Seat.
Το νέο μπροστινό άκρο «shark-nose» φέρνει έτσι το crossover και το hatchback/estate σε ευθυγράμμιση, με το επερχόμενο Suv Terramar. Και δίνει στα αυτοκίνητα ICE της ισπανικής μάρκας, έναν πιο ξεκάθαρο και οικογενειακό δεσμό. Το κλειδί και για την εμφάνιση είναι ένα εμφανές ράμφος.
Μέσα στο Leon και το Formentor, η Cupra έχει πιέσει και για τη βελτίωση της βιωσιμότητας. Τα μοντέλα αποκτούν επίσης και μια μεγαλύτερη οθόνη αφής infotainment (12,9 ιντσών). Και η οποία εκτελεί νέο λειτουργικό λογισμικό, που λέγεται ότι προσφέρει έτσι βελτιωμένη εξατομίκευση και απόκριση.
Τα ευαίσθητα στην αφή ρυθμιστικά για την ένταση του ήχου αλλά και τη θερμοκρασία της καμπίνας, φωτίζονται πλέον επίσης.
Μηχανικά
Ο βασικός κινητήρας για κάθε αυτοκίνητο είναι ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας turbo 2,0 λίτρων από το Audi S3 και VW Golf R. Και ο οποίος στέλνει 329 ίππους και στους τέσσερις τροχούς, μέσω ενός επτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.
Το διαφορικό της Haldex έχει αντικατασταθεί και με ένα διαχωριστή ροπής με συμπλέκτη πολλαπλών δίσκων. Αλλα σε κάθε άκρο του άξονα μετάδοσης κίνησης, για να μεταβάλλεται έτσι η παροχή ισχύος στον πίσω άξονα.
Αντίθετα, το κορυφαίο πεντάθυρο χάτσμπακ, αποδίδει 296 ίππους στους μπροστινούς τροχούς του.
Στα δύο plug-in υβριδικά κινητήρια σύνολα, με απόδοση 201 ίππων και 268 ίππων, έχει αυξηθεί η χωρητικότητα της μπαταρίας τους. Από 13 kWh, σε 19,7 kWh. Αυτό αυξάνει την εμβέλειά τους, μόνο για ηλεκτρική ενέργεια από τα επίσημα 60 χλμ σε 100 χλμ.