Dacia: Καινοτομεί με ένα «φρέσκο» επιχειρηματικό μοντέλο

Στα μέσα του 2024, η Dacia βρίσκεται στο σωστό δρόμο ώστε να εδραιώσει για 4η συνεχή χρονιά τη θέση της στο βάθρο των λιανικών πωλήσεων

Ακούστε το άρθρο

Το επιχειρηματικό μοντέλο της Dacia είναι μοναδικό, καθώς έχει εξελιχθεί με βάση το συνδυασμό τριών βασικών πυλώνων: Σχεδιασμός σε συνάρτηση με το κόστος κατασκευής, με στόχο ένα πλεονέκτημα στο κόστος της τάξεως περίπου στο -15% έναντι του ανταγωνισμού, χάρη την προτεραιότητα που έχει δοθεί σε αυτό που πραγματικά έχει σημασία για τους πελάτες, την πλήρη εκμετάλλευση τεχνολογίας από το Renault Group και την τεχνογνωσία 3.000 μηχανικών.

Dacia: Καινοτομεί με ένα «φρέσκο» επιχειρηματικό μοντέλο

Ένα μοναδικό βιομηχανικό αποτύπωμα, με προμήθειες με υψηλή ανταγωνιστικότητα, που υποστηρίζονται από υψηλά ποσοστά εκμετάλλευσης των εγκαταστάσεων και υψηλό ποσοστό ενσωμάτωσης των τοπικών προμηθευτών. Ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό μοντέλο διανομής, με κόστος διανομής περίπου 50% κάτω από το μέσο όρο της Δυτικής Ευρώπης, σχεδόν καθόλου εκπτώσεις και το 30% των πωλήσεων να προέρχεται από ψηφιακά κανάλια διάθεσης.

Dacia: Καινοτομεί με ένα «φρέσκο» επιχειρηματικό μοντέλο

Η Dacia έχει μια ξεκάθαρη απάντηση για τους πελάτες που αναζητούν οικονομικά προσιτά αυτοκίνητα, με αποτελεσματικό mix χαρακτηριστικών, μέσω μιας ολοκληρωμένης γκάμας εκδόσεων που συμπληρώνει η μία την άλλη.

Χάρη στη νέα της εταιρική ταυτότητα που αντικατοπτρίζει τις αξίες της απλότητας, της αυθεντικότητας και της στιβαρότητας, πάντα όμως σε λογική τιμή, η Dacia έχει γίνει μια συναρπαστική ευρωπαϊκή μάρκα, που προσφέρει μία ελκυστική γκάμα μοντέλων. Η Dacia είναι ξεκάθαρα μια επιτυχημένη μάρκα μέσα στο Renault Group, με το 76% των πελατών της να προέρχονται από άλλες μάρκες.

Dacia: Καινοτομεί με ένα «φρέσκο» επιχειρηματικό μοντέλο

Στα μέσα του 2024, η Dacia βρίσκεται στο σωστό δρόμο ώστε να εδραιώσει για 4η συνεχή χρονιά τη θέση της στο βάθρο των λιανικών πωλήσεων στην Ευρώπη, καθώς προσελκύει όλο και περισσότερους πελάτες σε ένα παγκόσμιο πληθωριστικό περιβάλλον.
Η επιτυχία της Dacia αντικατοπτρίζεται και στα μοντέλα της.

Dacia: Καινοτομεί με ένα «φρέσκο» επιχειρηματικό μοντέλο

Μέχρι και τον Απρίλιο του 2024 στην Ευρώπη: Το Sandero ήταν το Νο1 στις πωλήσεις (και ηγέτης της αγοράς για τις λιανικές πωλήσεις οχημάτων από το 2017). Το Duster κατείχε την 1η θέση των λιανικών πωλήσεων στην κατηγορία των SUV. Το Jogger ήταν μεταξύ των 3 πρώτων στις λιανικές πωλήσεις του segment C και το best-seller στις λιανικές πωλήσεις όχημα στο segment C (εξαιρουμένων των SUV). Το Spring κατελάμβανε την 4η θέση των πωλήσεων λιανικής στα ηλεκτρικά μοντέλα (EV), στα segments A+B.

Dacia: Καινοτομεί με ένα «φρέσκο» επιχειρηματικό μοντέλο

Η Dacia θα συνεχίσει να μειώνει το κόστος της για θα επωφεληθεί από τον διπλασιασμό της χρήσης της παγκόσμιας πλατφόρμας CMF-B σε όλες τις μάρκες, η οποία θα φτάσει τα 2 εκατομμύρια μονάδες, έως το 2030.

Οι αποδόσεις και η αποτελεσματικότητα της Dacia καθορίζονται επίσης από το υψηλό ποσοστό εκμετάλλευσης του βιομηχανικού αποτυπώματος, με βάση το οποίο παράγεται ένα νέο αυτοκίνητο κάθε 30 δευτερόλεπτα, τα εξαιρετικά ανταγωνιστικά βιομηχανικά οικοσυστήματα στη Ρουμανία, το Μαρόκο και την Τουρκία, όπου εξασφαλίζεται η ισχυρή ενσωμάτωση των τοπικών προμηθευτών.

Dacia: Καινοτομεί με ένα «φρέσκο» επιχειρηματικό μοντέλο

Η Dacia, πρωταθλήτρια σήμερα στο segment Β, στοχεύει στην είσοδό της στο segment C, χάρη σε μια στρατηγικά σχεδιασμένη γκάμα μοντέλων. Μετά το Jogger, βασικό εκφραστή αυτής της στρατηγικής, από το 2025, θα αποτελέσει το Dacia Bigster, ενώ θα ακολουθήσουν άλλα 2 μοντέλα, που θα επιτρέψουν στη Dacia να διπλασιάσει τα κέρδη της.

Από τις προσιτές εξηλεκτρισμένες λύσεις με θερμικό κινητήρα (HEV), η Dacia θα μεταβεί ομαλά στην ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη, προσφέροντας προσιτές λύσεις EV. Και αυτό θα το κάνει από μόνη της, για να παρέχει τα σωστά προϊόντα στους πελάτες της, αξιοποιώντας το τεχνολογικό υπόβαθρο του Renault Group και της Ampere. Αυτή η προσέγγιση θα βοηθήσει τη Dacia να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα κατά 50%, έως το 2035.

Dacia: Καινοτομεί με ένα «φρέσκο» επιχειρηματικό μοντέλο

Το νέο Duster, τρίτης γενιάς, που μόλις έφτασε και στην ελληνική αγορά, αποτελεί την καλύτερη αποτύπωση της στρατηγικής σχεδιασμού των αυτοκινήτων. Εντυπωσιακό σε σχεδίαση και δυνατότητες, υπερπλήρες σε σύγχρονο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, οικολογικά συνειδητοποιημένο, ικανό εκτός δρόμου, με εκδόσεις 4×4, και με πλήρη γκάμα κινητήρων, διπλού καυσίμου (ECO-G 100), mildhybrid (Tce 130) και full υβριδικό (Hybrid 140), προσφέρει όλα όσα έχει πραγματικά ανάγκη ο σύγχρονος οδηγός, με τιμή πρόκληση από 19.950€.

abb_img