Τα σχήματα του Z9 GT premium μάρκας τη BYD, είναι αυτά ενός σεντάν δύο όγκων, αλλά με σπορ αίσθηση. Με κόψιμο shooting-brake στην ουρά και σχεδιασμένο από την ομάδα που σκηνοθέτησε ο Wolfgang Egger. Διαθέτει συγκεκριμένη πρόθεση επειδή θέλει να συνδυάσει στυλ, προσωπικότητα και αεροδυναμική απόδοση. Έχει μεταξόνιο άνω των τριών μέτρων, αλλά η Z9 GT διεκδικεί εσωτερικό χώρο συγκρίσιμο με αυτόν μιας Mercedes-Benz S-Class.
Το εσωτερικό, ωστόσο, δεν έχει ακόμη παρουσιαστεί. Κατά τον καθορισμό των γραμμών, δόθηκε μεγάλη προσοχή και στην ενσωμάτωση των αισθητήρων. Που είναι απαραίτητοι για την οδήγηση υψηλής υποβοήθησης, προκειμένου να εναρμονιστούν όλα τα στοιχεία μεταξύ τους.
966 HP για 2.900 κιλά.
Ένα ενεργό αεροδυναμικό παράρτημα χωρισμένο σε τρία μέρη και ρυθμιζόμενο από τα ενσωματωμένα ηλεκτρονικά. Σύμφωνα με πολλές παραμέτρους είναι τοποθετημένο στην πίσω πόρτα, συμπεριλαμβανομένου του ύψους από το έδαφος των πνευματικών αναρτήσεων.
Η Denza δεν έχει παράσχει ένα πλήρες δελτίο τεχνικών δεδομένων, αλλά τα κύρια δεδομένα του αυτοκινήτου έχουν ήδη εμφανιστεί και στο διαδίκτυο, επιβεβαιώνοντας τη σπορ φύση του. Tο σύστημα μετάδοσης κίνησης θα πρέπει να περιλαμβάνει τρεις ηλεκτροκινητήρες για συνολικά 966 HP και μέγιστη ταχύτητα 240 χλμ/ώρα. Αλλά τίποτα δεν είναι ακόμη γνωστό σχετικά με την μπαταρία και την αυτονομία. Με βάρος περίπου 2,9 τόνους, το αυτοκίνητο θα χρειαστεί σίγουρα και πολύ γενναιόδωρες μπαταρίες.